مقایسه باطری خودروی صبا باتری و سپاهان باتری ؛ کدام بهتر است ؟

0

یکی از اجزای کارآمد و ضروری برای خودرو، باتری است که این باتری در انواع و ابعاد مختلف براساس نوع خودرو تعیین می‌شود. یکی از مدل‌های باکیفیت، باتری واریان است. نقش این وسیله بسیار مهم بوده که در صورت نبود آن، خودرو کارایی خود را ازدست‌داده و عملاً متوقف می‌شود. برخی اوقات به دلیل ضعیف شدن آمپر باتری، امکان استارت زدن و روشن‌شدن خودرو وجود ندارد که با یک بررسی ساده و شارژ کردن باتری، این مشکل به‌راحتی برطرف می‌گردد.

۵ نشانه خرابی باتری تشخیص خرابی باطری ماشین علائم خرابی باتری ماشین علت خرابی باتری خودرو نشانه های خرابی باتری آموزش برق خودرو باتری مناسب ال 90 باتری مناسب خودرو من چیست باتری مناسب پژو 206 بهترین باتری خودرو انواع باتری ماشین افزایش طول عمر باتری آموزش تعمیر خودرو آموزش عیب یابی خودرو آموزش مکانیک خودرو فروشگاه باتری در تهران فروشگاه لوازم یدکی تهران
درحال‌حاضر برندهای معتبر و کارآمدی برای تولید باتری پا به عرصه نهادند که از میان این برندها می‌توان به صبا باتری و سپاهان باتری اشاره کرد. این ۲ باتری بسیار کارآمد بوده و از برندهای خوب در حال حاضر به حساب می‌آیند. شما برای خریداری این ۲ برند می‌توانید به نمایندگی‌های مربوطه مراجعه کرده و یا به‌صورت آنلاین به کمک پشتیبان‌های سایت مربوطه آن‌ها را سفارش دهید. ما در این مقاله به مقایسه باتری خودرو “صبا باتری” و “سپاهان باتری” می‌پردازیم. پس برای آشنایی بیشتر با این ۲ مدل به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مناسب ترین باتری پراید باتری مناسب پراید باتری مناسب پراید 111 باتری مناسب پراید 131 قیمت انواع باتری بهترین باتری برای پراید مشخصات باتری خودرو مشخصات باتری اتمی مشخصات باتری اسیدی آموزش نکات فنی خودرو تعویض باطری پراید باتری فابریک پراید باتری پراید چند آمپر است قیمت باطری پراید قیمت باتری واریان

مطالب مرتبط

معرفی خصوصیات برند صبا باتری

یکی از برندهای محبوب و قدیمی که توانسته در بازار صنعت عنوان‌دار باشد و یکی از برندهای پرفروش به حساب می‌آید، صبا باتری است. این برند قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در اختیار مشتری قرار داده و توانسته طرف‌داران بسیار زیادی را جذب کند. بنابراین افراد ترجیح می‌دهند بیشتر برای خرید باتری، برند صبا را انتخاب کنند. چون یقین دارند از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوند.
کارخانه این باتری در این سال‌های متوالی توانسته محصولات متنوعی را تولید کند. برای همین شما می‌توانید، انواع باطری‌ های خودرو را با ابعاد و انواع مختلف از نمایندگی این برند خریداری کرده و از آن استفاده کنید. تولیدات برند این باتری بسیار گسترده شده و مهندسانی که در این کارخانه مشغول به کار هستند، قادرند باتری‌های مختلفی را برای خودروهای خارجی و داخلی تولید کنند.

به‌طورکلی صبا یک مجموعه برای انواع باتری بوده که از برندهایی که زیر نظر شرکت صبا تولید می‌شود، می‌توان به باتری واریان، یوشو و رونیز و اشاره کرد. این نوع محصول کارآمد و با کیفیت بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده است. خریداران می توانند از ۹ تا ۱۲ ماه از ضمانت پس از فروش آن بهره ببرند. در طی این مدت در صورت بروز هرگونه مشکلی، خریداران می توانند با ارائه کارت گارانتی مهر شده، آن را تعویض یا تعمیر کنند. کیفیت این باتری بسیار بالا بوده و تقریباً ۲ الی ۳ سال بدون ایراد برای خودرو شما کار می‌کند.

معرفی خصوصیات برند سپاهان باتری

یکی از کارخانه‌های نامی و مشهور و که توانسته باتری‌های مختلف سبک و صنعتی را به تولید برساند، سپاهان باطری است. این کارخانه با کسب قدرت و مهارت‌های لازم روزبه‌روز بر کیفیت باتری‌های تولیدی خود می‌افزاید. این برند نه‌تنها بر روی باتری‌های اسیدی مانور داده، بلکه باتری‌های اتمی نیز تولید می‌کند. طبق استانداردهای جهانی این مدل، آمپراژ‌ها باتری را بین ۳۵ تا ۲۲۰ آمپر در نظر گرفته است.
یکی از خصوصیات این باتری که در جذب مشتری اهمیت به‌سزائی داشته، قابلیت بازیافت آن است. با بهره‌گیری از این باتری می‌توانید آلودگی محیط ‌زیست را به حداقل برسانید. سپاهان باتری برندهای مختلف از باتری را تولید کرده که می‌توان از باتری اوربیتال، سوزوکی، اوربیتال پریمیوم و اوربیتال ای اف بی نام برد.

باتری های نامبرده شده بر اساس ظرفیت آمپر از ۱۲ تا ۱۵ ماه ضمانت پس از فروش دارند. شما میتوانید این باتری‌های با کیفیت و استاندارد را از تک استارت خریداری کرده و به نتیجه مطلوبی دست یابید. این باتری همانند صبا باتری حدود ۲ الی ۳ سال بدون هیچ مشکلی کار می‌کند. این محصول طول عمر بسیار بالایی دارد. البته ماندگاری باتری‌های خودرو بیشتر به مصرف کننده آن‌ها بستگی دارد. ظرفیت و ماندگاری دو باتری واریان و اوربیتال تقریبا مشابه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.