خرید دزدگیر اماکن فایروال پایرونیکس

0

متأسفانه امروزه به ‌علت بالا رفتن میزان جنایت جرم و دزدیهای متعدد نصب دزدگیر اماکن یک امر مهم به حساب می ‌آید، ویژگیهای مثبت این دزدگیر هوشمند این است که باعث کم شدن هزینه ‌های مربوط به نگهبانی و هزینه ‌های بیمه می ‌شوند، به ‌علت عدم پیچیدگی آن همه ی اعضای خانواده می ‌توانند به ‌راحتی و در مدت‌ زمان کوتاهی استفاده کردن از آن را یاد بگیرند.

و امکان از کار انداختن و لغو آن به صورتی نیست که هرکسی بتواند آن را انجام دهد و به عبارتی انجام این کار توسط مجرمان نشدنی و در کل غیر ممکن می ‌باشد پس به‌ راحتی و با آرامش خاطر می ‌توانید آن را نصب کنید و نگران غیر فعال شدن آن توسط مجرمان نباشید ضمن اینکه ما به صورت تخصصی در مقالات مرتبط مان در سایت آراد برندینگ در خصوص نحوه کار با این سیستم ها توضیحات لازم را ارائه داده ایم.

اگر شما فرد حساسی هستید و نگرانی زیادی برای اشیای گران‌ بهای خود و وسایل منزلتان دارید می ‌توانید با استفاده از ویژگی تصویری بودن آن حتی در فاصله ‌های دور با استفاده از تلفن ‌همراه خود وضعیت خانه و محل کارتان را مشاهده کنید.

به ‌طورکلی سیستمهای دزدگیر هوشمند به ‌راحتی می ‌توانند ایمنی منزل شما را در هر ساعتی از شبانه ‌روز تضمین کنند و در صورت نبود شما در منزل به ‌راحتی می ‌توانید به آن اعتماد کنید و فرزندان یا پدر و مادر سالمند خود را بدون هیچ نگرانی تنها بگذارید، به ‌علاوه شما می ‌توانید با نصب کردن آن سیستمهای تهویه و اعلام حریق منزلتان را هم از راه دور کنترل کنید حتی اگر زمانی اینترنت منزل شما قطع بود این سیستم برنامه‌ ای دارد که می ‌تواند وجود خطر را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی کند.

 

دزدگیر اماکن فایروال

دزدگیرها به صورت استاندارد طراحی و ساخته شده اند و اگر آن ها را در هر محیطی استفاده کنید می توانید از امنیت بالای در مکان مورد نظر کاملا مطمئن باشید این دزدگیرها با روش های خاصی کار می کنند بهترین قطعات و اجزای کاربردی و اصل را دارند دزدگیرها را به آسانی با روش های خاص می توان نصب نمود.

هنگام تعطیلی مکان مورد نظر با ورود افراد بیگانه و یا حوادث غیر مترقبه دزدگیر شروع به آژیر کشیدن می کند همچنین می توان شماره تلفنی ثابت را روی آن ها ذخیره کرد هنگام اعلام خطر دزدگیر اماکن فایروال می تواند با شماره مورد نظر تماس گرفته و صاحب آن مکان را آگاه کند دوام و مقاومت بالای دزدگیرها در برابر انواع عوامل آسیب زا ویژگی ممتاز آن ها می باشد بنابراین ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی می باشند.

خوب است بدانید که دزدگیر اماکن فایروال با فناوری های نوین با بالاترین درجه کیفی تولید شده و مناسب انواع اماکن و محیط های مختلف می باشد و در آزمایشگاه کنترل کیفی نیز به تایید کارشناسان متخصص رسیده است.

 

خرید دزدگیر پایرونیکس

دزدگیر های پایرونیکس در انواع و اقسام مختلفی در فروشگاه های سطح کشور به فروش می رسد و یکی از مهم ترین اجزای آن چشم یا چشمی این دزدگیر است؛ اهمیت این قطعه به این دلیل است که مسئولیت رصد و پایش را بر عهده دارد و پیام را به سیستم اصلی منتقل می کند، اگر این عضو حیاتی به خوبی عمل نکند و جنس باکیفیتی نداشته باشد، کل سیستم عملکرد درستی نخواهد داشت و نصب آن فایده خاصی بی فایده خواهد بود.

شرکت پایرونیکس با توجه به کارایی و نیاز افراد، انواع مختلفی از چشمی های دزدگیر را روانه بازار کرده است که در این میان چشمی دزدگیر اماکن پایرونیکس مدل kx15ed از بهرین نوع آن است، چشمی مدل kx15ed پایرونیکس، دارای دو سنسور جهت بررسی حرکت می باشد و برای نصب در ارتفاع 1.8 تا 2.4 مناسب است، همچنین این مدل به مادون قرمز حساس است به این معنا که هر جسمی که دارای گرما باشد را به سرعت شناسایی می کند ضمن اینکه این ویژگی ها منحصر به فرد باعث شده است تا خرید دزدگیر پایرونیکس روندی صعودی به خود گرفته و با استقبال روبرو شود.

 

تجهیزاتی که در دزدگیرهای اماکن استفاده می شوند نظیر بلندگوی داخلی، خارجی، آژیر، باطری تغذیه و حتی سنسور می باشد امروزه بسیاری از مشاغل که ممکن است مورد تهدید و سرقت قرار بگیرند از سیستمهای حفاظتی استفاده می کنند حتی فکرش را هم نمیشه کرد مکانهایی حتی در 1 دقیقه بدون حفاظت باشند چرا که سریعا مورد حمله قرار گرفته و خسارات زیادی را به بار خواهند آورد.

 

این سیستمها دارای مدلهایی هستند که می توان از آنها برای خودروها نیز استفاده کرد در بسیاری از مکانها از دوربین مداربسته نیز استفاده می شود به این صورت که اگر فردی ناشناس توسط دوربین روئیت سریعا سیستم ضد سرقت آژیر را به صدا در خواهد آورد معمولا این تجهیزات در محفظه ای فلزی قرار می گیرند که همان هم دارای سیستم StayD می باشد این سیستمها را می توان با استفاده از موبایل، اینترنت و تلفن ثابت نیز کنترل کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.