تجلیل از معلمان نمونه کشوری + اسامی

0

آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری با حضور سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در ابتدای این آیین، معلمان نمونه کشوری به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و تجربیات خود پرداخته و در ادامه محسن جامه بزرگ معلم جانباز و آزاده دفاع مقدس، نظرات و تجربیات خود را در مورد نظام تعلیم و تربیت مطرح کرد.

در ادامه این آیین، از خانواده استاد احمد صافی معلم پیشکسوت دبیر کل اسبق شورای عالی آموزش‌ و پرورش و چهره ماندگار معلمی کشور تقدیر شد.

استاد احمد صافی متولد سال ۱۳۱۶ و درگذشته در سال ۱۴۰۱ است. از سوابق این استاد پیشکسوت و چهره ماندگار معلمی می‌توان به ۵۹ سال تدریس در مدارس و دانشگاه‌ها، دبیر کلی شورای عالی آموزش‌وپرورش ۱۳۶۰-۱۳۵۸، معاون آموزشی وزارت آموزش‌ و پرورش ۱۳۶۴-۱۳۶۳، تألیف ۳۵ عنوان کتاب در حوزه خانواده، تربیت و مدیریت و مشاوره، عضویت هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مسؤولیت کانون بازنشستگان آموزش‌ و پرورش اشاره کرد.

در این آیین از خانواده شهید فرهنگی عیسی احیایی که اولین شهید معلم منطقه یک آموزش‌ و پرورش شهر تهران است، تجلیل به عمل آمد. شهید احیایی متولد سال ۱۳۴۵ در منطقه لواسانات تهران است که در سال ۱۳۶۲ در رشته علوم تجربی دانشگاه تربیت‌ معلم شهر ری قبول‌ شده است و بعد از اتمام تحصیلات در اسفندماه سال ۱۳۶۵ به‌ صورت داوطلبانه از دانشگاه تربیت‌معلم به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در بهمن سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی موسوم به سه‌راهی مرگ شلمچه در عملیات کربلای ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این آیین از معلمان برگزیده کشوری شامل زهرا بهرامی فر از شهرستان جویبار استان مازندران، خدیجه سلگی از منطقه خزل شهرستان نهاوند استان همدان، نسیم صالحی از شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری، ندا خداداده از استان کرمانشاه، فاطمه تسبیحی از استان مرکزی، سمیرا دهقان رحیم بیگی، مسعود نیکونژاد از استان فارس، فاطمه وحیدی از شهرستان لارستان استان فارس، حسن رسول‌زاده از استان آذربایجان غربی، زهره شریف‌زاده از استان فارس، زهره رضوی از شهرستان کازرون استان فارس، سحر زمانی بلوندی از فولادشهر استان اصفهان، حسن حاجی محمدی از شهرستان‌های استان تهران منطقه کهریزک تجلیل شد.

همچنین از معلمان نمونه ملی شامل ابراهیم بابا از شهر قزوین، حمید نقی زاده از شهر اصفهان، ریحانه موسوی از شهر تهران، زینب فتحی زاده از منطقه سنگر استان گیلان، ساره صالحی از شهرستان لارستان استان فارس، مجید بابا نظری از استان فارس، رویا جدی تازه کند از شهر تبریز، هانیه بیابانی از شهرستان شاهرود استان سمنان، جهاندار مفتون از شهرستان لارستان استان فارس، زهرا میرعلایی امین از شهرکرد، مژده قربانعلی زاده از املش استان گیلان و سحر اسماعیلی از شهر تهران با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

منبع:فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.