جایزه پلیس دوبی به رانندگان بااحتیاط

0

اداره پلیس دوبی شاید با خودروهای فوق‌العاده خاص خود نظیر فراری و بوگاتی شناخته شده باشد

اداره پلیس دوبی شاید با خودروهای فوق‌العاده خاص خود نظیر فراری و بوگاتی شناخته شده باشد؛ اما این بار نیروی پلیس دوبی به خاطر موضوعی کاملاً متفاوت در کانون توجهات قرار گرفته است. جایزه به راننده‌های بااحتیاط به عنوان بخشی از سیستم امتیازات سفید این اداره!

Lexus RC F for Dubai Police
به عنوان بخشی از مراسم جایزه‌ی سالانه، پلیس دوبی بیش از ۲ هزار جایزه را برای راننده‌های بااحتیاط در نظر گرفته است. این مراسم هفته‌ی گذشته در دوبی برگزار شد و مقامات رده بالایی چون فرمانده پلیس دوبی در آن حضور داشتند.

بااحتیاط ترین راننده‌ها با نام‌های بلال عتیق بلال و سارا جمعه ربیع به همگان معرفی شدند؛ اما محور این جوایز دو خودروی مدل از جنس طلا بودند. ۲ هزار راننده‌ی دیگر نیز جوایز مختلفی را با خود به خانه بردند.

فرمانده پلیس دوبی می‌گوید این سیستم امتیاز سفید باعث تشویق راننده‌های بااحتیاط در کل کشور می‌شود و باعث کمک به رسیدن به هدف نهایی می‌شود. هدف این سیستم این است که تا سال ۲۰۲۰ هیچ تصادف منجر به مرگی رخ ندهد. این مقام رده‌بالای پلیس دوبی امید دارد جوایز در نظر گرفته شده باعث تشویق سایر رانندگان نیز شود.


البته همه‌چیز کمی طعنه‌دار به نظر می‌رسد زیرا دوبی به خاطر سوپرکارهای مشهور خود شناخته شده است. در ناوگان خودروی پلیس این شهر خودروهایی چون بوگاتی ویرون، ب ام و i8، لکسس RC F و مک لارن ۶۵۰S به چشم می‌خورند. مثل اینکه پلیس می‌گوید: “چیزی را انجام دهید که ما می‌گوییم نه آن چیزی که انجام می‌دهیم!”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.