عرضه سومین خودروی تولید ایران در سایت فروش یک هلدینگ روس

0

برخی رسانه های روس در گزارش هایی با اشاره به آغاز فروش یک خودروی ساخت ایران در روسیه اعلام کردند که هم اینک سه خودروی تولید ایران در معرض انتخاب مشتریان یک هلدینگ روس قرار دارد.

از جمله آن رسانه ها، اسپوتنیک چهارشنبه در گزارشی نوشت: یک هلدینگ روس در تازه ترین اقدام، فروش خودروهای پژو ۲۰۷i که در ایران تولید می شود را آغاز کرده است.

در این گزارش آمده است: خودروساز ایرانی مدل ۲۰۶+ را که در سال ۱۹۹۸ در اروپا ظاهر شد را با مدرن سازی های متعدد تحت عنوان ۲۰۷i تولید می کند.

این رسانه روس با اشاره به اینکه خودروی پژو ۲۰۷i در ایران با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید می شوند، افزوده است: خودروهای وارداتی روسیه در این مدل از ایران با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک هستند.

بنا بر این گزارش، این خودرو به موتور ۱.۶ لیتری پژو TU۵P با ۱۱۳ اسب بخاری (مدرنیزاسیون ایرانی) از همین خانواده مجهز است.

اسپوتنیک هزینه خرید پژو ۲۰۷i هاچبک پنج در در روسیه را معادل حدود ۱۷ هزار دلار و نسخه سدان آن را حدود ۱۷ هزار و ۹۰۰ دلار در این کشور عنوان کرده است.

در گزارش این رسانه روس آمده است: این هلدینگ فعال در کشور روسیه پیش از این خودروهای تارا و دنا از تولیدات ایران خودرو را در سایت فروش خود به مشتریان روس عرضه کرده است.

پیش از این، گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرده است که قرارداد صادرات خودروهای شاهین، کوئیک و ساینا در بازارهای روسیه و بلاروس را به‌میزان ۴۵ هزار دستگاه و طی سه سال منعقد کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.