وانت نیسان سر از کنیا درآورد + عکس

0

رسانه رسمی سایپا از راه‌اندازی خط تولید وانت نیسان در کنیا خبر داده است. این خودرو مدتی پیش به آفریقا صادر شده بود.

طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویری از صادرات وانت نیسان به کنیا بودیم. این خودرو با رنگ طلایی و اتاق بزرگتر به این کشور آفریقایی صادر شده است. حال از راه‌اندازی خط تولید زامیاد در کنیا خبر به میان آمده‌است.

براساس جاشوا ایگوتا گاتیمو سفیر کنیا در ایران از نسخه صادراتی و راست‌فرمان وانت نیسان ابراز خرسندی کرده است.

وانت نیسان سر از کنیا درآورد + عکس

خرسندی مشتریان آفریقایی از وانت نیسان

حدود هفت ماه پیش بود که نخستین سری از خودروهای تولیدی زامیاد به آفریقا ارسال شدند. این خودروها به دلیل رنگ طلایی، کابین بزرگتر و همچنین فضای بار بیشتر، نسبت به نسخه‌های عرضه شده در بازار ایران متفاوت بودند. طی روزهای گذشته، ویدیویی از این خودرو در آفریقا منتشر شده است که حاکی از رضایت خریداران آفریقایی است. به نظر می‌رسد رضایت دوطرفه فروشنده و مشتری در صادرات زامیاد به آفریقا، این خودرو را به مرحله مونتاژ در آن کشور رسانده است.

باید توجه کرد وانت نیسان خودرویی دیرپا در ایران محسوب می‌شود و بایستی سال‌ها پیش از خط تولید خارج می‌شد. این خودرو هیچ‌کدام از پارامترهای یک خودرو امروزی نظیر مصرف سوخت اقتصادی، راندمان مناسب،‌ راحتی و ایمنی را در اختیار راننده خود قرار نمی‌دهد. با این حال به دلیل محدودیت‌های بازار ایران و هزینه نگهداری کمتر نسبت به خودروهای مشابه، همچنان مشتریان به خرید آن علاقه نشان می‌دهند. نسخه‌های تک دیفرانسیل تویوتا هایلوکس و سایر پیکاپ‌های مشابه که با هدف حمل بار طراحی شده‌اند، جایگزین مناسبی برای وانت زامیاد و سایر خودروهای مشابه به شمار می‌آیند.

منبع:دیجیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.