دفترچه راهنمای استفاده از خودرو KMC J7

0

مشخصات فنی کی ام سی J7

 آپشن های جک J۷  جک J7 برقی  دفترچه راهنمای جک j7  شرایط فروش جک J7  مشخصات KMC J7  معایب و مزایای جک J۷  موتور و گیربکس جک J۷  سیستم تهویه KMC J7  تعمیر و نگهداری KMC J7  دفترچه راهنمای خودرو  دفترچه راهنمای خودروهای چینی

بر روی خودروی جدید کرمان موتور از یک پیشرانه ۵/۱ لیتری توربو شارژ استفاده شده است. در این پیشرانه از ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ استفاده شده است که قابلیت تولید ۱۷۲ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. در این خودرو برای انتقال قدرت از پیشرانه به محورهای جلو، از یک جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک DCT استفاده شده است. این خودرو قابلیت پیمودن سرعت از صفر تا صد را در ۶.۷ ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی سدان جدید کرمان موتور ۹/۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و از استاندارد آلایندگی یورو ۶ بهره می‌برد. رینگ‌های این خودرو آلومینیومی است و در آن از فرمان برقی استفاده می‌شود.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های ایمنی KMC J7

آپشن‌ها و امکانات این خودرو عبارت‌اند از: کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور عقب، ترمز ضد قفل، سیستم ترمز TCS، HSA، ESP، BAS، EBD، ABS ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتولایت، چراغ روشنایی روز، دکمه‌های کنترلی فرمان، مانیتور اطلاعات و سرگرمی، دوربین عقب، دوربین جانبی، دوربین ۳۶۰ درجه، کیسه هوا، کیسه هوا بر سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای (در کل ۶ عدد کیسه هوا)، مانیتور ۴/۱۰ اینچی، ۸ عدد اسپیکر، سیستم مالتی مدیای عمودی، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS، شارژر وایرلس، فرمان D-Cut، پشت آمپر دیجیتالی ۷ اینچی، پورت USB در ردیف عقب و جلو، خروجی ۱۲ ولت در ردیف عقب و جلو، امکان تنظیم گرافیک صفحه کیلومتر در سه حالت مختلف، نورپردازی داخل کابین با چند حالت مختلف، چراغ چشمک‌زن عقب برای هشدار ترمز ناگهانی، پدال تعویض دنده پشت فرمان، ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، صندلی برقی سرنشین جلو، گرم‌کن صندلی جلو، گرم‌کن صندلی راننده، آینه‌بغل برقی، آینه‌های بغل تا شونده، پانوراما، سانروف چندحالته برقی، صندوق عقب برقی، سنسور باران (برف‌پاک‌کن اتوماتیک)، رادار نقطه کور، چراغ‌های ال‌ای‌دی هوشمند، ترمز پارک برقی به همراه سیستم اتو هلد.

دستورالعمل های راهنما برای مالک KMC J7

این راهنما برای مالک این خودرو و تجهیزات مورد استفاده در آن تنظیم و تدوین شده است. در این راهنما در مورد تجهیزات بهینه یا تجهیزات برای تمام مدل استاندارد مطلبی ارائه نشده است. ممکن است بعضی از تجهیزات شرح داده شده در این راهنما در خودروی شما وجود نداشته باشد. برای اطمینان از سطح تجهیزات خودرو به قرار داد خرید خود مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی مجاز شرکت کرمان موتور تماس بگیرید.
این راهنما برای آشنایی شما با نحوه عملکرد و تعمیر و نگهداری خودرو تنظیم شده تا بهترین شرایط بهره برداری از خودرو حفظ شود پس با دقت مطالعه نمایید. کارکنان فنی خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور آشنایی کاملی با خودرو داشته و در صورت نیاز

خواهشمند است در صورت فروش یا واگذاری این خودرو به فرد دیگر، تمام مدارک خودرو و همچنین راهنمای استفاده آن را در اختیار مالک جدید قرار دهید.
برای دانلود روی لینک کلیک کنید:

دفترچه راهنمای مشتری KMC J7

فایل:PDF

حجم:8MB

زبان :فارسی

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.