رویترز مانع از افزایش قیمت خودرو شد

0

رسانه های آمریکایی: بایدن دستور معافیت تحریمی برای انتقال ۶ میلیارد دلار از دارایی مسدود شده ایران از کره جنوبی به قطر را صادر کرد

 اخبار آمریکا
 برداشتن تحریم های آمریکا
 تحریم های اقتصادی آمریکا
 اخبار قطر
 اخبار قیمت خودرو
 اخبار برجام
 جو بایدن کیست

بر اساس ادعای رسانه های آمریکایی:

دولت بایدن با ارائه معافیت تحریمی برای بانک های بین المللی به منظور انتقال ۶ میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایران از کره جنوبی به قطر بدون ترس از تحریم های آمریکا، راه را برای آزادی پنج جاسوس آمریکایی که در ایران زندانی بودند، هموار کرد.

به‌عنوان بخشی از توافق، دولت بایدن موافقت کرده تا پنج شهروند ایرانی که در آمریکا زندانی بودند، آزاد شوند.

«سیامک نمازی» به جرم جاسوسی و همکاری با آمریکا، «عماد شرقی» به جرم جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات نظامی و «مراد طاهباز» به جرم جاسوسی از مراکز حساس نظامی در پوشش محیط زیستی، هر کدام به ۱۰ سال حبس در ایران محکوم شده بودند.

از دو زندانی دیگر که گفته می‌شود یک نفر از آن‌ها زن بوده، نامی آورده نشده است.

رویترز مانع از افزایش قیمت خودرو شد

خبر اعلام شده از سوی خبرگزاری رویترز موجب شد تا دلار هم امروز تغییر قیمت نداشته باشد و با این شرایط بازار خودرو بیش از پیش انتظاری شد.

امروز خبرگزاری رویترز مدعی شد، که با انتقال ۶ میلیارد دلار از وجوه آزاد شده ایرانی در روزهای آینده به بانک‌های قطر، پنج زندانی دوتابعیتی ایران را ترک می‌کنند و در مقابل تعداد مشابهی از زندانیان ایرانی که در آمریکا در زندان نگهداری می‌شوند، به خانه باز می‌گردند؛‌ خبری که می‌توان از آن در شرایط کنونی با عنوان خبر خوش یاد کرد. به گفته فعالان بازار خودرو خبر اعلام شده موجب شده تا بازار شکل انتظاری بیش از قبل به خود گیرد، بطوریکه در حال حاضر بازار تنها نظاره‌گر روند رد و بدل شدن اخبار است و این امر موجب شده تا بازار شکل ثابت به خود گیرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.