سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور رئیس جدید پلیس راهور تهران شد

0

تغییر در راس پلیس راهور پایتخت؛ پایان ریاست سردار حمیدی و انتصاب سرهنگ موسوی‌پور

مراسم تودیع سردار محمدحسین حمیدی و معارفه سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد.
با حکمی از سوی سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ منصوب شد. پیش از این و از خرداد ماه سال ۱۳۹۹، سردار محمدحسین حمیدی ریاست پلیس راهور تهران بزرگ را برعهده داشت و سرهنگ موسوی‌پور نیز به عنوان جانشین پلیس راهور پایتخت مشغول به فعالیت بود.

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز صبح امروز با حضور رئیس پلیس راهور فراجا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، جانشین پلیس راهور فراجا و شماری از مسئولان شهری و انتظامی برگزار شد. در این مراسم  سردار محمدحسین حمیدی به گوشه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های دوران مدیریتش اشاره کرد و و راهکارهایی برای مدیریت ترافیک در کلانشهر تهران ارائه کرد. حمیدی جزو فرماندهی بود که بر توسعه پیاده‌ محوری و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران تاکید داشت.

 سید ابوالفضل موسوی رئیس پلیس راهور  پلیس راهور ناجا  رئیس پلیس راهور ناجا  سایت پلیس راهور ناجا  فرمانده کل پلیس راهور کیست  سردار احمدرضا رادان کیست  اخبار راهنمایی و رانندگی  سوابق سردار محمد حسین حمیدی  سید ابوالفضل موسوی کیست

تقدیر از سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پیشین پلیس راهور پایتخت

در دوران مدیریت سردار حمیدی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همواره روندی کاهشی در آمار جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده است. همچنین در این دوره طرح‌های نظیر موتوریار نیز به اجرا درآمد که بر اساس آن به جای جریمه و توقیف موتورسیکلت سواران متخلف از ظرفیت آنان برای تامین نظم و امنیت ترافیکی بهره گرفته شد.

ارائه ۶۲ میلیون خدمت به مردم از سوی پلیس راهور

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کاهش جانباختگان و مصدومان تصادفات رانندگی گفت‌:‌ بحث ترافیک و روان‌سازی آن ترافیک همیشه و همه جا در دستور کار پلیس قرار دارد و این چرخه در حال انجام است، همچنین خدماتی مانند صدور گواهینامه، صدور و تعویض پلاک و … نیز برعهده پلیس راهور قرار دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه پلیس راهور ۶۲ میلیون خدمت را در طول یک سال به مردم ارائه کرده است، گفت: علاوه بر خدمات ارائه شده، موضوع تصادفات و پیشگیری و کاهش آن جزو برنامه‌های اصلی و جدی پلیس راهور است که البته برای تحقق کامل آن نیازمند همراهی و مشارکت تمام دستگاه‌های مسئول هستیم.

همچنین سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز نقش پلیس راهور تهران بزرگ در ماموریت‌های سنگین انجام شده را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و از اقدامات و فداکاری‌های ماموران پلیس راهور قدردانی کرد.

در ادامه سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس جدید پلیس راهور تهران بزرگ  که پیش  از  این به مدت چهار سال به عنوان جانشین این پلیس مشغول به خدمت بود، به تشریح برنامه‌ها و اقدامات خود در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پرداخت.

 سید ابوالفضل موسوی رئیس پلیس راهور  پلیس راهور ناجا  رئیس پلیس راهور ناجا  سایت پلیس راهور ناجا  فرمانده کل پلیس راهور کیست  سردار احمدرضا رادان کیست  اخبار راهنمایی و رانندگی  سوابق سردار محمد حسین حمیدی  سید ابوالفضل موسوی کیستسرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس جدید پلیس راهور تهران بزرگ

 سید ابوالفضل موسوی رئیس پلیس راهور  پلیس راهور ناجا  رئیس پلیس راهور ناجا  سایت پلیس راهور ناجا  فرمانده کل پلیس راهور کیست  سردار احمدرضا رادان کیست  اخبار راهنمایی و رانندگی  سوابق سردار محمد حسین حمیدی  سید ابوالفضل موسوی کیست

منبع:ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.