شاسی بلند گک ترامپچی EMKOO در راه بازار (عکس)

0

زبان طراحی گک در سال‌های اخیر متحول شده و شاسی‌بلند جدید امکو احتمالاً بهتر از هر خودروی دیگری این فلسفه طراحی را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت GAC چین، شاسی‌بلند جدید ترامپچی Emkoo را به‌تازگی در بازار چین عرضه کرده است. گفته می‌شود محدوده این خودرو بین 16 هزار و 800 تا 23 هزار و 800 دلار برآورد شده است. البته GAC می‌گوید در تریم‌های بالاتر سیستم هیبریدی (برگرفته از تویوتا) در دسترس خواهد بود.

 شرکت راسا موتور خاورمیانه  جدیدترین خودروهای وارداتی  قیمت گک GS4  مشخصات گک GS4  تازه های خودرو در ایران  قیمت گک ترامپچی  مشخصات گک ترامپچی  قیمت گک GS8  مشخصات گک GS8  GAC GS4  نمایندگی خودرو گک در ایران  GAC EMCO  قیمت گک امکو

گروه گک برند Trumpchi را در سال 2008 معرفی کرد. این شرکت طیف گسترده‌ای از خودروها را در بازار چین به فروش می‌رساند. البته بد نیست بدانید که گک پیمانکار مونتاژ تویوتا در بازار بومی چین است. به نظر می‌رسد البته دوستی بین این دو برند چینی و ژاپنی قوی‌تر هم می‌شود. چراکه ترامپچی قرار است از سیستم هیبریدی تویوتا استفاده کند.

در شش ماهه نخست سال 2022 گک توانست بیش از 170 هزار دستگاه ترامپچی بفروشد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد پرفروش‌ترین مدل نیز گک ترامپچی GS4 است. اکنون دستاورد جدید شرکت شاسی‌بلند مدرنی است به اسم امکو – Emkoo – که اخیراً راهی بازار شده است.

با اولین نگاه به گک ترامپچی امکو متوجه می‌شویم که این خودرو ظاهری بسیار تند و تیز دارد. در قسمت جلوپنجره آن یک فریم بدون قاب V شکل و چراغ‌های تیز لبه‌دار دیده می‌شود. در نمای عقب، چراغ‌های پشتی بیننده را به یاد خودروهای ولوو می‌اندازد. طول، عرض و ارتفاع گک ترامپچی امکو 4680، 1901 و 1670 میلی‌متر نشان می‌دهد، که این خودرو یک کراس‌اور کلاس D است، فاصله محوری نیز 2750 میلی‌متر ثبت شده. نکته مهم در طراحی بیرونی آن عدم وجود دستگیره فیزیکی روی درهاست.

 قیمت گک ترامپچی  مشخصات گک ترامپچی  قیمت گک امکو  تازه های خودرو در ایران  جدیدترین خودرو چین در ایران  جدیدترین خودروهای وارداتی  نمایندگی خودرو گک در ایران  مجله خودرو

داخل کابین مدرن آن نیز یک نمایشگر شناور و دسته‌دنده الماسی خودنمایی می‌کند. نمایشگر مدل پایه 7 اینچی و نمایشگر تریم فول 10.25 اینچی است. گک ترامپچی امکو از سیستم رانندگی هوشمند ADiGO نسل 5.0 استفاده می‌کند. سخت‌افزار مربوط به پردازنده اصلی تراشه 8155 کوالکام است. جالب است بدانید سیستم صوتی این خودرو نیز یاماها با 12 اسپیکر در نظر گرفته شده است.

گک برای امکو 3 پیشرانه مختلف در نظر گرفته است. نسخه اول 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با 177 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور است. مصرف این کراس‌اور چینی با این پیشرانه 7 لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعت نیز 190 کیلومتر برساعت است. گک ترامپچی امکو با این پیشرانه بین 16,800 تا 20,000 دلار قیمت دارد.

 قیمت گک ترامپچی  مشخصات گک ترامپچی  قیمت گک امکو  تازه های خودرو در ایران  جدیدترین خودرو چین در ایران  جدیدترین خودروهای وارداتی  نمایندگی خودرو گک در ایران  مجله خودرو

ترامپچی امکو در ویرایش قوی‌تر مجهز به پیشرانه 2 لیتری با 252 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور است. این پیشرانه را گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراهی می‌کند و مصرف ترکیبی آن 8.1 لیتر در صد کیلومتر است. برچسب قیمت این نسخه برحسب امکانات بین 20,000 تا 21,400 دلار متغیر است.

درنهایت به نسخه هیبریدی می‌رسیم که شامل فناوری‌های تویوتا با یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با 140 اسب‌بخار قدرت هستیم. موتور برقی آن کمک می‌کند تا نیروی نهایی آن به 238 اسب‌بخار برسد. جالب است بدانید باتری نسخه هیبریدی فقط 2.1 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. مصرف گک ترامپچی ایمکو با این پیشرانه 4.7 لیتر در صد کیلومتر است. قیمت این نسخه 21 هزار تا 23,800 دلار است.

مترجم : BAMA

منبع : chinapev.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.