معرفی جک J7 برقی ؛ محصول آتی کرمان موتور

0

خودرویی با طراحی ایتالیایی و مشخصات نسبتا خوب

خودروی جک J7 از طراحی نسل سوم خودروهای سواری این شرکت در قالب پروژه Era سود می‌برد و مستقیما زیر نظر «دنیل گاگلیونه»، مدیر اجرایی مرکز توسعه و تحقیقات جک تورین در ایتالیا طراحی شده است. «گاگلیونه» سرپرست گروه طراحی سابق شرکت آلفا رومئوست و خودروی معروف آلفارومئو 8C است که مدیر اجرایی مازراتی و کرایسلر را هم در کارنامه دارد و از سال ۲۰۱۰ به شرکت جک پیوست.

در این محتوا به سراغ معرفی جک J7 برقی یا همان کی ام سی J7 برقی آمده ایم؛ محصول آتی شرکت کرمان موتور که در حاشیه نشست خبری ریاست جمهوری، در کنار چند خودروی برقی و هیبریدی دیگر، برای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت رونمایی شد.

طی نشست خبری دولت در ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، عباس علی آبادی، وزیر صمت جدید با رونمایی تعدادی از خودروهای برقی که قرار بر عرضه آن ها در بازار است، روند حرکت دولت به سوی استفاده از انرژی های جدید به جای سوخت های فسیلی را شرح داد و تأکید کرد که استفاده از خودروهای برقی، امری مفید است که تمام دنیا در حال حرکت به سمت آن است.

 جک J7 برقی  آپشن های جک J۷  شرایط فروش KMC J7  قیمت جک J۷  قیمت کی ام سی J7  مشخصات جک J۷  محصولات جدید کرمان موتور  تازه های خودرو در ایران  جدیدترین خودرو چین در ایران  جدیدترین خودروهای وارداتی  محصولات جدید جک  دفترچه راهنمای جک j7

طراحی ظاهری EJ7

بخش سپر و جلوپنجره EJ7 به علت الکتریکی بودن، با نمونه بنزینی متفاوت است و خبری از جلوپنجره های رایج در خودروهای بنزینی نیست. باید گفت قالب و فرم کلی بدنه جک EJ7 دقیقاً مانند J7 است و همچون برادر بنزینی، فرم کلی بدنه و خطوط روی درها و شکل سقف، تا حدودی ما را به یاد محصولات کیا و به‌خصوص کیا اپتیما می اندازد. این خودرو احتمالاً در آینده به لوگوتایپ و فونت جدید KMC مزین خواهد شد و با نام KMC J7 EV یا همان کی ام سی J7 برقی به بازار می آید.

 

 جک J7 برقی
 آپشن های جک J۷
 شرایط فروش KMC J7
 قیمت جک J۷
 قیمت کی ام سی J7
 مشخصات جک J۷
 محصولات جدید کرمان موتور
 تازه های خودرو در ایران
 جدیدترین خودرو چین در ایران
 جدیدترین خودروهای وارداتی
 محصولات جدید جک
 دفترچه راهنمای جک j7

طراحی داخلی کی ام سی J7 برقی

داشبورد EJ7 از سبک طراحی Tشکل جک بهره می گیرد و بازیگر نقش اصلی این داشبورد، مانیتور عمودی و البته بیش از حد بزرگ آن است. کمپانی جک از این سبک طراحی داخلی Tشکل در محصول J7 ،T8pro و تا حدودی پیکاپ T9 هم استفاده کرده و در سایر محصولاتش نظیر X7 ،X6 و X8 سبک طراحی متفاوتی به کار گرفته شده است.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی برای جک J7 برقی (کی ام سی جی ۷ برقی) می توان به مواردی نظیر ۴ یا ۶ عدد ایربگ (بسته به سطح آپشن های انتخابی)، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانوراما با قسمت بازشو، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش‌، سیستم پایش باد تایرها، سیستم تهویه اتومات یک منطقه ای، مانیتور، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… اشاره کرد.

 جک J7 برقی
 آپشن های جک J۷
 شرایط فروش KMC J7
 قیمت جک J۷
 قیمت کی ام سی J7
 مشخصات جک J۷
 محصولات جدید کرمان موتور
 تازه های خودرو در ایران
 جدیدترین خودرو چین در ایران
 جدیدترین خودروهای وارداتی
 محصولات جدید جک
 دفترچه راهنمای جک j7

مشخصات فنی جک J7 برقی

جک EJ7 از یک موتور الکتریکی بر روی محور جلو بهره می گیرد. حداکثر قدرت این پیشرانه معادل ۱۹۲ اسب بخار است و گشتاور آن نیز ۳۴۰ نیوتن متر اعلام شده است که عدد قابل توجهی به نظر می رسد. حداکثر مسافت قابل پیمایش این خودرو با یک بار شارژ کامل، توسط کارخانه ۴۰۲ کیلومتر اعلام شده است. جک EJ7 در مدت ۶.۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می یابد.
جک J7 برقی چه مشخصاتی دارد؟جک EJ7 از یک موتور الکتریکی بر روی محور جلو بهره می گیرد. حداکثر قدرت این پیشرانه معادل ۱۹۲ اسب بخار است و گشتاور آن نیز ۳۴۰ نیوتن متر اعلام شده است که عدد قابل توجهی به نظر می رسد. حداکثر مسافت قابل پیمایش این خودرو با یک بار شارژ کامل، توسط کارخانه ۴۰۲ کیلومتر اعلام شده است. جک EJ7 در مدت ۶.۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می یابد.
جک EJ7 چه امکاناتی دارد؟در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی برای جک J7 برقی می توان به مواردی نظیر ۴ یا ۶ عدد ایربگ (بسته به سطح آپشن های انتخابی)، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانوراما با قسمت بازشو، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش‌، سیستم پایش باد تایرها، سیستم تهویه اتومات یک منطقه ای برای جک، مانیتور و… اشاره کرد.

منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.