سدان شگفت‌انگیز چینی رونمایی شد + عکس

0

Yuanhang Auto، یک برند خودروهای الکتریکی سطح بالا تحت گروه Dayun، سدان تمام الکتریکی Y6 خود را در 28 دسامبر رونمایی کرد . یک رقیب در رده های بالای بازار خودروهای برقی. نقطه فروش Y6 برد 1020 کیلومتری آن است.

سدان تمام الکتریکی یوان‌هانگ، خودوروساز چینی ، یوان‌هانگ Y۶ با برد ۱۰۲۰ کیلومتر رونمایی شد. این خودرو از طراحی فوق‌العاده چشمگیری برخوردار است.

سدان شگفت‌انگیز چینی رونمایی شد + عکس

بر اساس گزارش‌ها، یوان‌هانگ خودروساز چینی در ۲۸ دسامبر، سدان تمام الکتریکی Y۶ خود را با محدوده قیمتی ۳۲۹,۸۰۰ تا ۵۲۹,۸۰۰ یوان معادل با ۴۵,۱۰۰ – ۷۳,۰۰۰ دلار رسماً معرفی کرد. مصرف کنندگان می‌توانند در مجموع پنج مدل را انتخاب کنند: دو مدل تک موتوره دیفرانسیل عقب و سه مدل دو موتوره چهار چرخ متحرک. یوان‌هانگ یک برند خودروهای برقی رده بالا تحت گروه دایون است. Y۶ اولین سدان عرضه شده توسط این برند است.

ابعاد یوان‌هانگ ۵۲۷۰/۲۰۰۰/۱۵۰۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۱۳۰ میلی متر است. بسته به پیکربندی، گزینه‌های سایز رینگ ۱۹ اینچ، ۲۰ اینچ و ۲۱ اینچ هستند که مشخصات تایر مربوطه ۲۴۵/۵۵ R۱۹، ۲۶۵/۴۰ R۲۱ و ۲۶۵/۴۰ ZR۲۱ است. برای این خودرو چهار رنگ بدنه خارجی ارائه می‌شود: سبز، طلایی، سیاه و سفید.

yuan hang y6

به عنوان یک خودروی برقی، یوان‌هانگ Y۶ از طراحی بدون جلوپنجره و شکل فست بک استفاده می‌کند که با درهای بدون قاب، دستگیره‌های درهای مخفی و چراغ‌های عقب از نوع داخلی جفت می‌شود. فضای داخلی در رنگ‌های سبز و بژ موجود است.

چشم نوازترین بخش این خودرو احتمالاً صفحه کنترل مرکزی عمودی ۱۷.۳۸ اینچی است که از تراشه کوالکام اسنپدراگون نسل سوم ۸۱۵۵ نیرو می‌گیرد و با سیستم کابین هوشمند AliOS مطابقت دارد. در عین حال، در این خوردو یک AR-HUD ۷۰ اینچی سیستم نمایش هدآپ واقعیت افزوده، یک صفحه ابزار ۱۰.۳ اینچی فول ال سی دی، یک فرمان دو پره پایین تخت و یک سیستم صوتی با ۲۷ بلندگو وجود دارد.

تنظیمات دیگر شامل سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲، ورود بدون کلید، عینک‌های ضد صدا چند لایه، روشنایی داخلی ۲۵۶ رنگ، صندلی‌های با قابلیت تنظیم الکتریکی، و گرمایش، تهویه و ماساژ صندلی است. شایان ذکر است که پارکینگ خودران از طریق رادارهای پارکینگ جلو و عقب نیز امکان پذیر است. علاوه بر این، تکیه‌گاه عقب را می‌توان پایین آورد تا یک طرح دو صندلی شکل بگیرد و با یک صفحه نمایش لمسی چند منظوره ارائه می‌شود.

yuan hang y6

در داخل، Y6 دارای فضای داخلی در رنگ‌های سبز و بژ است که یکی از ویژگی‌های برجسته آن صفحه‌نمایش کنترل مرکزی 17.38 اینچی است که توسط تراشه 8155 نسل سوم Qualcomm Snapdragon تغذیه می‌شود. گنجاندن یک AR-HUD 70 اینچی، یک صفحه ابزار تمام ال سی دی 10.3 اینچی و یک سیستم صوتی با 27 بلندگو مطمئنا تجربه کابین Y6 را ارتقا می دهد.

پیکربندی‌های پیشرانه که در چرخ‌های عقب تک موتوره و چهار چرخ متحرک دو موتوره موجود است، حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت را نوید می‌دهند. ارقام شتاب نیز به همان اندازه قابل توجه است، با دیفرانسیل عقب پایه 5.9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت و چهار چرخ متحرک به 3.2 ثانیه نسبتاً چشمگیر دست می یابد

پیکربندی پیشرانه در چرخ‌های عقب تک موتوره و چهار چرخ متحرک دو موتوره موجود است. تمامی مدل‌ها حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت دارند. این خودرو موتورالکتریکی ۲۵۰ کیلووات با چهار چرخ متحرک دارد همچنین شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن ۵.۹ ثانیه زمان می‌برد.

سدان شگفت‌انگیز چینی رونمایی شد + عکس

همچنین موتورهای الکتریکی دوگانه ۵۰۰ کیلووات یا ۵۲۰ کیلووات آن برای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها ۳.۲ ثانیه زمان می‌برد. همه مدل ها مجهز به بسته‌های باتری لیتیومی سه تایی هستند که در سه ظرفیت موجود است و چهار محدوده کروز را ارائه می‌دهد و تحت شارژ سریع، ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا از ۲۰٪ تا ۸۰٪ شارژ شود.

منبع:خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.