بررسی مشخصات موتورسیکلت تی وی اس راکزد + تصاویر

0

تی وی اس راکزد

اسکوتر بی عیب و نقص با موتوری قوی

کمپانی تی وی اس سال ۲۰۱۲ راکزد را روانه بازار کرد. موتور آن ۱۲۵cc چهار زمانه است که هدف بر روی ماکزیمم قدرت ۹.۸ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۹.۸Nm در ۷۵۰۰ دور بر دقیقه گذاشته شده است. این اسکوتر قابلیت استارت الکتریکی و کلاچ اتوماتیک گریز از مرکز دارد. موتور آن با گیربکس چهار دنده معمولی با حالت شبکه ای مداوم همراه شده است٬ به این منظور که این موتورسیکلت دو کلاچه است و زمانی که با موتورهایی مانند قهرمان هوندا street 100 و kinetic K4 مقایسه میشود٬ TVS راک زد خیلی سریعتر و آلایندگی و مصرف سوخت به مراتب بهتری دارد.

تی وی اس راک زد (TVS Rockz)

تی وی اس راکزد قابلیت هایی خوب و عامل های راحتی خیلی بالایی را ارائه میکند. صندلی ها بسیار راحت هستند و مکان مناسبی برای راننده ایجاد می کند که نیازی به خم شدن راننده نیست. کمک فنر٬ که در جلو نوع تلسکوپی و دوال شاک در عقب است٬ امکان امنیت خوبی را به راننده میدهد. همچنین لامپ های هالوژنی این امکان را به راننده میدهد که مکان های دور از دید را بخوبی رویت کند. رینگ های پنج پره٬ دیسک ترمز عقب و حالت چراغ عقب همه بطوری طراحی و تنظیم شده اند که راننده را در امنیت کامل قرار بدهند.

تی وی اس راک زد (TVS Rockz)

بهترین قسمت تی وی اس راکزد ادغام سیستم صوتی آن است. برای اکثریت مردم٬ موسیقی همانند دارو میماند و ادغام یک اسکوتر با سیستم صوتی یک برد کامل است. این قابلیت برای اینکه راننده به موسیقی گوش بده دو راه را ایجاد کرده است٬ راه اول کالکشنی از موزیک هایی است که از طریق پورت USB (که حتما هم باید فرمت MP3) باشد پخش میشود و راه دوم میتواند از طریق رادیو FM پخش شود. برای اینها پورت هایی تعبیه شده که ٬USB اسپیکر و رادیو FM را به راحتی می پذیرد. این اسکوتر همینطور از قابلیت ضد سرقت (ATL(anti theft lock هم استفاده میکند که مانع دزدیده شدن آن میشود. با طراحی و استایل خوب و آپشن های راحتی متعدد٬ TVS Rockz یک پکیج کامل برای اسکوترهای استاندارد وارد شده به بازار است.

تی وی اس راک زد (TVS Rockz)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.