ایرادات ضبط و مانیتور خودروی تارا و نحوه تعمیر آن

5

دفترچه راهنمای مانیتور تارا ، تعویض مانیتور تارا ، مشخصات مانیتور تارا ، آپدیت مانیتور تارا ، اتصال گوشی به مانیتور تارا ،قیمت مانیتور فابریک تارا دستی
تعمیر ضبط و مانیتور تارا ، تعمیر مولتی مدیا تارا

ایراداتی که ممکن است برای ضبط و مانیتور خودروی تارا شما به وجود بیاید، ممکن است از هر دو نوع سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد، و برای هر دو نوع سیستم عامل اندروید و ویندوز نیز ممکن است به وجود بیاید. در هر صورتی که باشد فرقی نمیکند، ما مشکل مانیتورتان را برایتان رفع میکنیم.

ایرادات ضبط و مانیتور خودروی تارا و نحوه تعمیر آن

همان گونه که اشاره شد، ضبط و مانیتور تارا (همچون سایر ضبط و مانیتورها) در دو نوع سیستم عامل اندروید و ویندوز وجود دارد. بسته به نوع سیستم عاملی که برای مانیتور تعریف شده است، ایراداتی که برای آن به وجود می آید ممکن است متفاوت باشد. این بستگی به شانس و اتفاقی که برای ضبط و مانیتور تارا شما افتاده است نیز دارد.

ضبط و مانیتور خودروها معمولا به صورت فابریکی، از نوع ویندوزی می باشد. ضبط و مانیتور خودروی تارا نیز از این قائده مستثنی نیست. اما در بین دو نوع سیستم عامل گفته شده، مدل اندرویدی در میان صاحبان خودرو و کاربران طرفداران بیشتری دارد، چرا که از سرعت، کیفیت، امکانات، رابط و تجربه کاربری بهتری نسبت به مدل های ویندوزی برخوردار میباشد. طوری که با نصب آن روی داشبورد خودروی خود انگار یک گوشی هوشمند، اما با صفحه نمایشی بزرگتر روی خودروی خود نصب کرده اید. بنابراین در میان ضبط و مانیتورهای تعمیرشده‌ به دست شرکت ما، مدل اندرویدی آن نیز وجود داشته و دارد.

در این صفحه، ایرادات رایج و دلایل رایج ایجاد عیب در ضبط و مانیتور خودروی تارا (چه نوع اندرویدی و چه ویندوزی آن) نوشته شده است که با شناخت این ایرادات در روند تعمیر آن تسریع و ذخیره وقت به وجود می آید و با شناخت دلایل این ایرادات، از بروز دوباره ایراد برای ضبط و مانیتور تارای شما تا حدود زیادی جلوگیری میشود (چرا که تاحدودی ریشه های اصلی ایجاد عیب در ضبط و مانیتور خود را شناخته اید).

ایراداتی که ممکن است به وجود بیاید ممکن است خیلی ریشه ای و کلی (همچون خاموشی کامل) و یا از آن جزئی تر باشد. همان گونه که گفته شد تمامی این ایرادات در مرکز تعمیرآنلاین در سریع ترین زمان ممکن قابل رفع میباشد.

همچنین ایرادات به وجود آمده برای ضبط و مانیتور تارا در بسیاری از ضبط و مانیتورهای شرکت ایران خودرو مشترک میباشد.(غالبا در نوع فابریک و ویندوزی آن)

دلایل ایجاد مشکل برای ضبط و مانیتور تارا

 تعویض مانیتور تارا
 اتصال گوشی به مانیتور تارا
 دفترچه راهنمای تارا
 مشخصات مانیتور تارا
 باز کردن مولتی مدیا تارا
 بهترین مولتی مدیا خودرو
 تعمیر مولتی مدیا تارا
 رمز مولتی مدیا تارا
 مولتی مدیا اندروید خودرو
 مولتی مدیا چیست
 تعمیر ضبط ماشین

دلایل عمده بروز مشکل برای ضبط و مانیتور تارا به صورت زیر میباشد که با شناخت آن ها میتوانید مشکل را ریشه یابی کنید و از بروز مجدد مشکل جلوگیری نمایید:

1_ توشویی خودرو؛ توشویی خودرو بدون دقت کافی، ممکن است باعث سرایت آب و مواد شوینده به مانیتور خودرو بشود. این آب خوردگی ممکن است به پنل دستگاه که شامل تاچ و ال سی دی میباشد آسیب بزند و با نفوذ بیشتر حتی به برد مانیتور نیز آسیب بزند.

2_ باتری به باتری؛ این کار به دلیل قوس الکتریکی و فشار زیادی که به سیستم های برقی و الکتریکی خودرو مثل ECU و مانیتور خودرو وارد میکند، میتواند به آن ها آسیب وارد کند، تا حد امکان از این کار پرهیز کنید، مگر در موارد ضروری.(قبل از انجام این کار هم در صورت امکان مانیتور را از داشبورد جدا نمایید)

3_ استفاده از فلش ها و حافظه های جانبی حاوی ویروس؛ استفاده از حافظه های جانبی حاوی فایل های مخرب میتواند به سیستم عامل دستگاه آسیب جدی وارد کند و برنامه آن را مختل کند. قبل از اتصال فلش مموری به دستگاه از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. پس حتما قبل از اتصال این حافظه ها را ویروس یابی کنید. همچنین فایل هایی با فرمت exe، ttf، tft و… هنگام اتصال فلش به دستگاه در آن نگه ندارید.
4_ تعمیر و باز کردن دستگاه به دست افراد آماتور؛ در صورت بروز هر گونه مشکل برای ضبط و مانیتور خودروی خود، حتما با یک فرد یا تیم کاربلد و خبره مشورت نمایید تا مشکل به وجود آمده برای ضبط و مانیتور تارای شما گسترده تر و بیشتر نشود.

ایرادات رایج ضبط و مانیتور تارا

  • خرابی و کار نکردن پورت usb ضبط و مانیتور تارا
  • خرخر کردن صدای ضبط و مانیتور تارا
  • کار نکردن درایو dvd ضبط و مانیتور تارا
  • خاموشی کامل ضبط و مانیتور تارا
  • مربع مربع شدن صفحه ضبط و مانیتور تارا
  • نویز صدای ضبط و مانیتور تارا
  • صفحه سبز ضبط و مانیتور تارا
  • کار نکردن و خرابی تاچ (شکستگی، نیم سوز شدن، قطع شدن کابل فلت، عدم کالیبره بودن) ضبط و مانیتور تارا
  • صفحه سفید ضبط و مانیتور تاراروی لوگو ماندن ضبط و مانیتور تارا
  • رگه رگه شدن تصویر ضبط و مانیتور تارا
  • شکستگی یا مشکل نور (لایت) LCD ضبط و مانیتور تارا
  • کار نکردن کلیدهای پنل ضبط و مانیتور تارا

مانیتور تارای زیر، یک نمونه تعمیر شده‌ی ویندوزی میباشد.

منبع:تعمیر آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. محمد رضا می گوید

    با سلام
    هنگام خاموش و روشن کردن خودرو ولوم مولتی مدیای تارا اتومات قطع شده و بعد از پیمودن مسافت زیاد یا روشن خاموش شدن خودرو خود به خود وصل میگردد ممنون میشم ایرادرا چطوری بر طرف کنم چندین نمایندگی هم بردم مشکل حل نشده

  2. عباس می گوید

    سلام مانیتور تارا ی دفعه خاموش میشه ولی خود سیستم کار می‌کنه .مشکل از چیه

    1. مهدی می گوید

      منم این مشکل رو دارم، ممنون میشم اگه اوکی شدین به منم اطلاع بدین. 09173316978

  3. مجتبی گلشنی می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    بنده تارا v1pدارم از زمانی که تحویل گرفتم یعنی حدودا یک ماه
    وقتی از طریق کابل قصد دارم از امکانات مولتی مدیا استفاده کنم ارتباط برقرار میشه ولی خیلی سریع پیغام عدم ارتباط نمایش داده میشه
    به نمایندگی مراجعه کردم گفتن اشکال از کابل یا گوشی بنده میباشد ولی به دفعات مکرر از گوشی و کابل آشنایان استفاده کردم باز به همون شکل میباشد
    ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید

    1. کارستان می گوید

      سلام به نمایندگی مرکزی مراجعه کنید احتمالا از سیم کشی خود دستگاه هست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.