قیمت کارخانه ای پژو ۲۰۶ بصورت رسمی گران شد

0

افزایش قیمت چراغ خاموش محصولات توسط ایران خودرو

ایران خودرو در جدیدترین دعوتنامه های ارسالی برای تکمیل وجه پژو ۲۰۶ تیپ دو ،قیمت این خودرو را گران کرد.

در حالی که اخبار ضد و نقیض در خصوص تصویب افزایش رسمی قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان سابق به گوش می رسد ،ایران خودرو بصورت چراغ خاموش در حال افزایش  قیمت محصولات خود می باشد. این در حالی است که هنوز نه شورای رقابت و نه مسئولین وزارت صنعت مجوزی در این خصوص صادر نکرده اند و یا اگر کرده اند بصورت رسمی منتشر نشده است.
ایران خودرو در اولین اقدام قیمت پژو ۲۰۷I صندوقدار را برابر با با ۱۰۴ میلیون تومان اعلام کرد ، در حالی که نسخه بدون صندوق این خودرو از قیمت کارخانه ای حدود ۵۴ میلیون تومان بهره می برد.از همان زمان مشخص بود که ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داده است چرا که یک صندوق اضافه دلیلی بر اختلاف قیمت ۵۰ میلیون تومان این محصول جدید با نسخه هاچ بک محسوب نمی گردد.
ایران خودرو در گام دوم با ارسال دعوت نامه تکمیل وجه برای خریداران پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ،قیمت این خودرو را از ۳۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان به ۵۷ میلیون تومان افزایش داد.این بدان معناست که ایران خودرو حدود ۵۷ درصد قیمت این هاچ بک فرانسوی را افزایش داده است.از این رو می توان نتیجه گرفت که این درصد را برای افزایش دیگر محصولات خود در نظر گرفته است. با این اوصاف باید منتظر قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ در حدود ۶۵ میلیون تومان باشیم.

خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۶،۲۷۰،۰۰۰ ۵۷،۰۰۰،۰۰۰

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.