کتاب آموزشی تعمیرکار برق خودرو + دانلود

1

دانلود رایگان کتاب برق خودرو درجه ۱ ،دانلود آموزش برق خودرو pdf ،نمونه سوالات برق خودرو درجه ۲ با جواب ، کتاب برق خودرو انژکتوری ،تعمیر کار برق خودرو صیاد نصیری ،کتاب آموزش برق خودرو ecu ،تعمیرکار برق خودرو

کتاب تعمیرکار برق خودرو

  تعمیر کار برق خودرو صیاد نصیری  آموزش برق خودرو  آموزش باطری سازی  دانلود کتاب برق خودرو  کتاب های آموزشی  آموزش تعمیر برق پراید  آموزش مکانیک و برق خودرو  برق خودرو چیست  تعمیر برق ماشین  تعمیر برق سمند  تعمیر برق پژو
کتاب تعمیرکار برق خودرو
نویسنده: صیاد نصیری
عنوان : تعمیرکار برق خودرو
زبان: فارسی
تعداد صفحه : ۳۱۳ صفحه
نوع فایل: PDF
حجم: ۷٫۴۸ مگابایتخلاصه کتاب و اطلاعات بیشتر
اگه قصد آشنایی با برق خودر را دارید و می خواهید با ساختار برق خودرو آشنا شوید و یا در شرایطی که برای ماشین شما مشکلی پیش بیاید و برق کار خودرو در دسترس شما نباشد شما بخواهید خودتان ماشینتان را تعمیر کنید این کتاب را از دست ندهید ،شما با خواندن این کتاب می توانید تعمیرات ساده برق خودرو را خودتان به تنهایی انجام دهید. این کتاب بر اساس استاندارد درجه دو (درجه ۲) تهیه و تنظیم شده است.

دانلود فایل کتاب تعمیرکار برق خودرو

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سلطان پناه می گوید

    با سلام و احترام. توصیه می نمایم کتاب «تنها راه رسیدن به تکامل و سعادت ابدی و چشیدن لذات واقعی/ ج۱» را حتماً مطاله نمایید، که در واقع بسیار فوق العاده برای زندگی هم اکنون و آینده شما مهم و البته مفید است. این کتاب ارزشمند در پیرامون مسائل خانوادگی، زناشویی، تولید نسل، پزشکی و نیز اجتماعی می باشد و البته به همراه داستان هایی کوتاه امّا بسیار آموزنده و شیرینی است، که باعث می شوند طعم لذیذ آرامش و نشاط زندگی را بهتر و بیشتر و البته پیوسته در زندگی خود بچشید. در ضمن جلد ۲، بیشتر برای زنان و مادران گرامی است.
    برای بررسی و درخواست کتاب جلد اول برای همه ی نسلها به ویژه جوانان جویای خوشیختی و جلد دوم که بیشتر ویژه زنان و مادران گرامییست به این سایت ««www.Book.soltanpanah.ir مراجعه و یا نام کتاب را جستجو نمایید. لطف نموده نظر یا پرسش خود را در سایت بنویسید. با تشکر. از مشهد مقدس تقدیم به هموطنان بزرگوار اهل ادب و علم و هنر، که همواره به سعادت و تندرستی خود و نسل آینده ی خویش می اندیشند.
    در ضمن برای خانواده ی محترم شهدا ۵۰ درصد و برای سادات فوق ویژه تخفیف می باشد. در هنگام ثبت درخواست کتاب نخست جلد آن و سپس اگر از خانواده شهدا یا سادات هستید را بنویسید. تنها راه…، مسیر راه شهداست. یا حق.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.