دلایل کپ کردن موتور پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ چیست ؟
آموزش تعمیرات ecu – آموزش تعمیر ecu – تعمیر ecu – آموزش ecu – دوره آموزش تعمیرات ecu
علت های کپ (کوپ) کردن موتور ۲۰۶ و ۲۰۷
۱– خرابی، کثیف یا چرب بودن سنسور اکسیژن با علائم : خام سوزی بنزین، بوی بد اگزوز
۲ – خرابی، کثیف یا چرب بودن سنسور فشار هوای ورودی (مپ سنسور ) است
۳ – خرابی، کثیف یا چرب بودن سنسور دور موتور (دور در دقیقه) باشد
۴ – افت فشار بنزین ورودی ناشی از ضعیف شدن پمپ بنزین یا کیپ شدن فیلتر بنزین
۵ – خرابی، کثیف یا چرب بودن و گشاد کردن انژکتورها به مرور زمان
۶ – خرابی، کثیف یا چرب بودن و عملکرد نادرست دریچه گاز ،ضعیف شدن کویل ،مشکل در برق رسانی کویل ،برق دزدی وایر شمع ها
۷ – خرابی، کثیف یا چرب بودن و یا مناسب نبودن و یا عمر بالای شمع ها
۸ – تایم نبودن تسمه تایم
۹ – مشکل در سیستم خنک کننده و بالا رفتن دمای آب : خرابی ترموستات ، نشتی در رادیاتور آب کم کردن ، عملکرد نادرست فن
۱۰ – عملکرد نادرست جعبه فیوز موتور یا همان BM34 ، BSM