دلایل کپ کردن موتور پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ چیست ؟

0

آموزش تعمیرات ecu – آموزش تعمیر ecu – تعمیر ecu – آموزش ecu – دوره آموزش تعمیرات ecu

علت های کپ (کوپ) کردن موتور ۲۰۶ و ۲۰۷

آموزش تعمیر ecu آموزش عیب یابی ماشین تعمیرات تخصصی پژو 206 تعمیرات تخصصی پژو 207 تعمیرات تخصصی موتور tu5 تعمیرگاه پژو غرب تهران علت کپ کردن 206 علت کپ کردن ماشین کپ کردن پژو 207 تنظیم موتور پژو ۲۰۶

۱– خرابی، کثیف یا چرب بودن سنسور اکسیژن با علائم : خام سوزی بنزین، بوی بد اگزوز

۲ – خرابی، کثیف یا چرب بودن سنسور فشار هوای ورودی (مپ سنسور ) است

۳ – خرابی، کثیف یا چرب بودن سنسور دور موتور (دور در دقیقه) باشد

۴ – افت فشار بنزین ورودی ناشی از ضعیف شدن پمپ بنزین یا کیپ شدن فیلتر بنزین

۵ – خرابی، کثیف یا چرب بودن و گشاد کردن انژکتورها به مرور زمان

۶ – خرابی، کثیف یا چرب بودن و عملکرد نادرست دریچه گاز ،ضعیف شدن کویل ،مشکل در برق رسانی کویل ،برق دزدی وایر شمع ها

۷ – خرابی، کثیف یا چرب بودن و یا مناسب نبودن و یا عمر بالای شمع ها

۸ – تایم نبودن تسمه تایم

۹ – مشکل در سیستم خنک کننده و بالا رفتن دمای آب : خرابی ترموستات ، نشتی در رادیاتور آب کم کردن ، عملکرد نادرست فن

۱۰ – عملکرد نادرست جعبه فیوز موتور یا همان BM34 ، BSM

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.