تیغه برف پاک کن ژله ای بهتر است یا معمولی ،چرا؟

0

شاید تنها دلیل استفاده از تیغه برف پاک کن ژله ای و یا تیغه برف پاک کن پلاستیکی، پاک کردن آب، یخ، برف و گل از روی شیشه جلو در شرایط جوی نامساعد است و همین دلیل کافی است که انتظار داشته باشیم که تیغه برف پاک کن عملکرد مطلوبی داشته باشد تا دید راننده در زمان رانندگی در این شرایط را بهبود ببخشد.

برف پاک کن

بخاطر همین موضوع است که تیغه برف پاک کن ژله ای ( سیلیکونی) به تیغه برف پاک کن معمولی ( پلاستیک فشرده) ترجیح داده می شود. زیرا عملکرد تیغه های سیلیکونی به مراتب بالاتر از تیغه های معمولی است و این موضوع ما را به سمت خرید این محصول ترغیب می کند.

تیغه برف پاک کن ژله ای ( سیلیکونی ) به گونه ای طراحی شده است که به طور قابل توجه ای از شیشه جلو مراقبت می کند و باعث بهبود دید راننده می شود که در نهایت منجر به یک رانندگی امن و لذت بخش حتی در شرایط جوی نامساعد می شود.

آموزش خودرو معرفی قطعات خودرو آموزش عیب یابی برف پاک کن تعمیر برف پاک کن تعویض تیغه برف پاک کن پراید مدار برف پاک کن پژو آموزش تعویض تیغه برف پاک کن آموزش مکانیک خودرو

اما چرا تیغه برف پاک کن ژله ای از کیفیت بالاتری نسبت به تیغه برف پاک کن معمولی برخودار است فقط به ماهیت سیلیکون استفاده شده در این نوع تیغه بر میگردد.
تاثیرات زیست محیطی بر روی تیغه برف پاک کن ژله ای و معمولی:

تابش مستقیم نور خورشید، اشعه UV و تغییرات آب و هوایی ( سرد و گرم شدن) باعث سفت شدن، ترک و در نتیجه پاره شدن تیغه برف پاک کن معمولی شده که در نهایت منجر به تعویض تیغه برف پاک کن می شود اما فرمول پیشرفته بکار رفته در طراحی تیغه برف پاک کن ژله ای موجب شده که این تیغه عمر طولانی تری نسبت به تیغه برف پاک کن معمولی داشته باشد و در هر بار رفت و برگشت تیغه، شیشه حتی بدون تولید کوچک ترین صدا تمیز شود.

تنوع تیغه برف پاک کن ژله ای همانند تیغه برف پاک کن معمولی است به طوری که شما به راحتی می توانید برای خودرو خود این نوع تیغه برف پاک کن را انتخاب کنید.

تکنولوژی سیلیکون به کار رفته در تیغه برف پاک کن باعث شده تا لبه های تیغه به صورت ۳ تایی باشد که در نتیجه بهتر به سطح شیشه می چسبد و باعث تقویت قدرت پاک کنندگی خواهد شد.

همچنین استفاده از تیغه برف پاک کن ژله ای کاملا برای محیط زیست بی خطر است و هیچ آسیبی را متوجه محیط زیست نمی کند. سیلیکون قابل برگشت به طبیعت است و به راحتی بازیافت می شود. طول عمر تیغه برف پاک کن ژله ای ۳ برابر طول عمر تیغه برف پاک کن معمعولی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.