پاداش ۹۷۰۰ یورویی پورشه به کارکنانش

0

به گزارش روزنامه فرانسوی لوفیگارو، شرکت آلمانی پورشه که زیر مجموعه های گروه فولکس واگن محسوب می شود، به واسطه رونق اقتصادی، ثبت رکورد جدید رشد و افزایش سود حاصل از فروش خودروها در سال ۲۰۱۸، پاداشی ۹۷۰۰ یورویی را برای کارکنان خود در نظر گرفته است.

شرکت پورشه مدیرعامل شرکت پورشه درآمد شرکت پورشه آمار فروش شرکت پورشه تعداد پرسنل شرکت پورشه قیمت محصولات پورشه مهم ترین اخبار خودرو جهان اخبار خودرو بهترین خودرو آلمانی بهترین خودروسازان جهان
مطابق تصمیم مدیر عامل پورشه، از مجموعه ۳۲ هزار و ۳۲۵ نفر پرسنل این شرکت، ۲۵ هزار نفر مشمول دریافت این پاداش قابل توجه خواهند شد. مطابق بخشنامه اعلامی شرکت پورشه، نه هزار یورو از این پاداش در ماه آوریل به حساب شخصی کارکنان و مابقی آن، یعنی مبلغ ۷۰۰ یورو، به حساب مشترک کارکنان پورشه واریز خواهد شد.
پورشه در پایگاه خبری خود اعلام کرده که پرداخت این پاداش به کارکنان، نشان دهنده تعهد کاری فوق العاده پرسنل این شرکت و دستیابی به رکوردهای جدید فروش در سال گذشته بوده است. میزان تولید پورشه در سال گذشته میلادی، چهار درصد افزایش داشته و سود عملیات ناشی از تولید این شرکت نیز با چهار درصد افزایش، به ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بالغ شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.