رونمایی از خودروی الکتریکی جدید رنو (+عکس)

0

سیاری از ویژگی‌های مدل مفهومی، روی نسخه تولیدی رنو K-ZE نیز حفظ شده است.

رنو در هفته آینده به شکل رسمی از خودروی شهری “K-ZE” با قابلیت آلایندگی صفر در نمایشگاه خودرویی شانگ‌های رونمایی خواهد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از “اتوپرس”، مدل مفهومی K-ZE در پائیز گذشته در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش درآمد. این خودرو اولین نسخه الکتریکی رنو برای چین خواهد بود و قرار است پس از فروش در کشور اژدهای قرمز به بازار دیگر کشورهای جهان وارد شود.

 بهترین خودروهای 2019  خودرو الکتریکی  قیمت رنو KZE  قیمت ماشین برقی  مجله خودرو  محصولات جدید رنو  مدیرعامل شرکت رنو  مشخصات رنو KZE

جزئیات بیشتر در خصوص K-ZE در ۱۶ آوریل و در کنفرانس مطبوعاتی رنو مطرح خواهد شد. این خودرو در چین و با همکاری مشترک نیسان، دانگ‌فنگ و کمپانی e-GT انرژی ساخته خواهد شد.

نسخه الکتریکی رنو K-ZE در راه چین

محصول جدید رنو، شبیه یک کوئید آینده‌نگرانه به نظر می‌رسد که طراحی منحصربه‌فردی در نمای جلو و عقب داشته و با دو ترکیب رنگی ارائه می‌شود. بسیاری از ویژگی‌های مدل مفهومی، روی نسخه تولیدی رنو K-ZE نیز حفظ شده است.

نسخه الکتریکی رنو K-ZE در راه چین

هنوز جزئیاتی در خصوص موتور الکتریکی K-ZE دیده نشده، اما خودرو براساس شاخص “چرخه حرکت جدید اروپا” (NEDC) با هر بار شارژ قادر به طی مسافت ۲۵۰۰ کیلومتر است. این میزان خارج از فضای آزمایشگاهی و با توجه به شیب، قدرت باد و عوامل دیگر به ۲۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

نسخه الکتریکی رنو K-ZE در راه چین

از دیگر ویژگی‌های قطعی این محصول رنو در نسخه تولیدی می‌توان به دوربین حرکت معکوس، سیستم اطلاعات- سرگرمی مدرن و سامانه ناوبری اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.