تازه ترین رویدادهای کامیونی اروپا در فصل بهار

0
اسکانیا هر ماه ۲.۹ میلیارد کیلومتر اطلاعات به مرکز داده اسکانیا می دهد
ایویکو به عنوان شریک رسمی تیم آلفارومئو ریسینگ اقدام به تحویل ۱۲ دستگاه کامیون استارالیس و یک وَن دیلی جهت تدارکات این تیم در مسابقات فصل جاری نمود و ولوو FH جدید برای سال ۲۰۱۹ با تجهیز به سیستم I-Save تا ۷ درصد کاهش مصرف سوخت در حمل و نقل مسافت طولانی به ارمغان می آورد.

  آقای گریت مارکس با کوله باری از تجربه و تخصص به عنوان رییس جدید بخش خودروهای تجاری CNH  منصوب گردید تا پس از یک گردش کاری از آمریکای جنوبی-به اروپا-و چین وسپس به لندن نقل مکان کند، او از ۲۰۱۹ مدیر تجاری برند ایویکو نیز خواهد بود.  وی از سال ۲۰۰۷ به دایملر پیوسته و نقش اساسی در گسترش برند دایملر در آمریکای شمالی و آسیا و ادغام با شرکت های بزرگ این مناطق ایفا می کند، در ۲۰۰۹ به عنوان مدیر دایملر تراکس چین منصوب می شود.

در مصاحبه ای که رییس کامیون سال با این مدیر جدید CNH داشت در خصوص راه اندازی محصولات جدید در ماه های آینده و نقش Stralis سوال شده بود که پاسخ را می توان اینگونه جمع بندی کرد که در سال ۲۰۱۹ شاهد نوآوری در تمام محدوده های خودروهای تجاری و سفارشی CNH و به ویژه Iveco خواهیم بود؛ نوآوری های کلیدی. ایویکو به عنوان پنجمین تولید کننده خودروهای تجاری اروپا سرمایه گذاری سنگینی روی Stralis انجام داده و باید منتظر نتیجه این سرمایه گذاری و توان مهندسین آن در سال جدید باشیم. آقای گریت مارکس به دو رقمی شدن سهم ایویکو با استارالیس جدید در بازار کامیون های سنگین اروپا بسیار خوش بین است.ماه گذشته، ایویکو به عنوان شریک رسمی تیم آلفارومئو ریسینگ اقدام به تحویل ۱۲ دستگاه کامیون استارالیس و یک وَن دیلی جهت تدارکات این تیم در مسابقات فصل جاری نمود.
گزارش جدید اسکانیا نشان می دهد هر ماه ۲.۹ میلیارد کیلومتر اطلاعات به مرکز داده اسکانیا می رسد. اگر چه سرویس کانکتد تراکس تنها دو سال است که استفاده از آن آغاز شده اما اسکانیا تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی ۷۰ هزار قرارداد تعمیر و نگهداری با مشتریان مختلف خود امضا نمود. بیش از ۳۶۰ هزار دستگاه کامیون و اتوبوس متصل به مرکز داده اسکانیا و مجهز به برنامه سرویس و نگهداری هوشمند که ۹۰ درصد آن در جاده های اروپا تردد داشتند. این کامیون ها در مجموع ۲.۹ میلیارد کیلومتر رانندگی طی یک ماه را پشت سر گذاشته اند. با این روند حجم اطلاعات عملیاتی اسکانیا در جاده ها، هر ۲۰ ماه دو برابر شده است.
تصاویری از بهترین کامیون های مرسدس بنز در ۱۲ قسمت، دوازده اثر هنری با ابعادی تا ۵۰ متر مربع با استفاده از تکنیک نقاشی ۳D توسط یکی از بخش های بازاریابی مرسدس بنز تحت برنامه ای به نام  RoadStars meets Street Art در خیابان های مختلف ایجاد و رنگ آمیزی خواهند شد. در جدیدترین اثر، آقای Victor Puzin سی و چهار ساله یک بوژی کش ( SLT ) 250 تنی را در رتردام هلند به تصویر کشیده است.
ولوو FH جدید برای سال ۲۰۱۹ با تجهیز به سیستم I-Save و پیشرانه جدید D13TC تا ۷ درصد کاهش مصرف سوخت در حمل و نقل مسافت طولانی به ارمغان می آورد. پیشرانه توربو کامپاوند جدید در ۲ گزینه قابل سفارش است: خروجی ۴۶۰ اسب بخار با ۲۶۰۰ نیوتن متر گشتاور و خروجی ۵۰۰ اسب بخار با ۲۸۰۰ نیوتن متر گشتاور. سیستم های I-See و I-Shift به روز رسانی شده اند. محور عقب جدید، سیستم خاموش شدن پیشرانه در توقف های طولانی، ترکیب سیستم های I-Cruise و I-Roll که سرعت را برای کاهش مصرف سوخت تنظیم می کند و پمپ Power Steering جدید از سایر ویژگی های ولوو FH I-Save می باشد که از ماه مارس در بازارهای اروپایی عرضه شده است.
خانم کارین رادستروم در ماه گذشته به عنوان معاون اجرایی و مدیر بازاریابی و فروش اسکانیا منصوب و از این به بعد هنریک هنریکسون را در پیشبرد اهداف اسکانیا یاری خواهد رساند. خانم Karin متولد ۱۹۷۹ میلادی در سال ۲۰۰۴ به عنوان کارآموز وارد اسکانیا شد و از سال ۲۰۰۷ پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی در سازمان فروش و خدمات اسکانیا پست های مدیریتی مختلفی را بر عهده گرفته است.مجله ماشین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.