شرکت صنعتی سردساز خودرو (بزرگترین تولید کننده کولر خودرو)

0

شرکت صنعتی سردسازخودرو یکی از شرکت های قطعه‌ساز فعال در زمینه تولید انواع کولرخودرو می‌باشد که ابتدا با شروع همکاری فنی و انتقال تکنولوژی از شرکت معتبر کره‌ایی موفق گردید برای اولین بار در ایران خط تولید کولـر انـواع خـودرو را راه‌اندازی نماید.

این شرکت درتاریخ ۱۷/۱۲/ ۱۳۷۷ در شهرستان گلپـایگان به‌ثبت رسید و در تاریخ ۱۰/۰۹/ ۱۳۸۳ ظرفیت تولیدی شرکت به رقم ۳۳۰.۰۰۰ دستگاه کــولــر اتومبیل (پـرایـد) افزایش یافت. استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن ( ساخت کشورهای اروپای‌غربی ) و همچنین همکاری با صاحبان فناوری تولید محصول از کشورهای ژاپن و کره و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد ایرانی باعث گردید تا امروزه این شرکت اولین تامین کننده اصلی مجموعه کولر برای گروه خودروسازی سایپا باشد؛ همچنین بخشی از نیاز شرکت‌های خودروساز اعم از ایران خودرو، زامیاد و گروه بهمن توسط شرکت صنعتی سردسازخودرو تامین می‌شود.

این شرکت دارنده آزمایشگاه مجهز سیستم تهویه، اعم از دستگاه کالریمتری، اتاق گرم و تجهیزات تست عمر و همچنین تست عملکرد واقعی مجموعه کولر روی خودرو ( سیستم تست جاده ) در ایران می‌باشد که با همت کارشناسان و حمایت مدیریت شرکت، این آزمایشگاه موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت آزمایشگاه ISO/IEC 17025 شد و از منظر سیستمهای مدیریتی، این شرکت دارای گواهی‌نامه های مدیریتی؛ ISO/TS16949  و ISO 14001 و OHSAS 18001 است.
شرکت صنعتی سردسازخودرو از سوی وزارت محترم صنایع، در سالهای گذشته چندین نوبت بعنوان شرکت نمونه شناخته شده است. این مجموعه صنعتی در سالهای گذشته با بهره‌گیری از دانش و تجربیات ارزنده تولیدی و مهندسی، موفق به کسب گرید A از شرکت سازه‌گستر شد و همچنین این شرکت گرید +BB کیفیت، متعلق به گروه صنعتی بهمن و گرید B از شرکت ساپکو را نیز در سالهای گذشته کسب نموده است.

 آدرس دفتر مرکزی :

تهران – فلکه دوم صادقیه – بلوار آیت الله کاشانی – خیابان شاهین جنوبی (شهید پژوهنده) – کوچه شهید عزتی پور – پلاک ۶۲ .   کدپستی : ۱۴۷۱۹۱۴۱۷۷

تلفن : ۴۴۰۳۲۳۳۰ -۰۲۱

نمابر : ۴۴۰۱۴۵۲۰ -۰۲۱

آدرس کارخانه :

شهرستان گلپایگان – شهرک صنعتی سایپا .

تلفن : ۳۲۴۸۰۲۵,۶- ۰۳۷۲

نمابر : ۳۲۴۸۰۲۷- ۰۳۷۲

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.