مرسدس AMG EQE SUV مدل 2024

0

فروش مرسدس AMG EQE SUV مدل 2024 با قیمت پایه 110,450 دلار در ایالات متحده آغاز شده است. این خودرو که نخستین بار در اکتبر 2022 و همزمان با نسخه استاندارد رونمایی شده، به عنوان نخستین شاسی بلند برقی AMG وارد میدان می­‌شود.

طراحی و امکانات مرسدس AMG EQE SUV مدل 2024

مرسدس AMG EQE SUV مدل 2024 به صورت استاندارد مواردی شامل تعلیق بادی با سامانه Ride Control+، فرمان‌پذیری محور عقب و فناوری Digital Light در چراغ‌های جلو را به همراه دارد.

در فضای کابین هم با کامل‌ترین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مواجه هستیم، که از صفحه نشان­‌دهنده 12.3 اینچی، نمایشگر لمسی 17.7 اینچی و صفحه نمایش 12.3 اینچی سرنشین تشکیل شده است. حتی روکش چرم ناپا، سیستم صوتی برمستر با پخش صدای سه بعدی و سقف پانوراما هم در این مدل به صورت استاندارد عرضه می­‌شود.

با سفارش Pinnacle، فهرستی بسیار گسترده از امکانات رفاهی را دریافت خواهید کرد که موارد زیادی همچون مسیریاب با تصاویر واقعیت افزوده، نمایشگر مجازی روی شیشه با رابط اختصاصی AMG، تهویه مطبوع چهار منطقه‌­ای، نورپردازی داخلی فعال، افزایش تعداد و نیروی برقی درگاه‌­های USB، تابش لوگوی AMG در جلوی درها و سیستم تهویه کابین با فناوری یونیزه برای رفع بوی بد را شامل می‌­شود. البته با سفارش این پکیج، قیمت پایه خودرو به 113,750 دلار افزایش می­‌یابد.

مشخصات فنی مرسدس AMG EQE SUV مدل 2024

قوای حرکتی مرسدس AMG EQE SUV مدل 2024 از دو موتور برقی تامین شده است، که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده تا در مجموع 617 اسب‌­بخار قدرت و 950 نیوتن‌متر گشتاور به تمام چرخ‌ها منتقل شود.

با سفارش پکیج AMG دینامیک پلاس، ارقام مذکور به 677 اسب­­‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور افزایش می‌­یابد.

این مجموعه به پشتیبانی باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 96 کیلووات ساعت، شاسی بلند برقی AMG را ظرف 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این خودرو هم 239 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

منبع : insideevs.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.