اعلام شرایط فروش نقد و اقساط بایک سابرینا و گریت وال M4 دیار خودرو

0
مجری عرضه و خدمات پس از فروش محصولات دیار خودرو، یعنی شرکت “نیرو خودرو آسیا” به تازگی خبر از شرایط فروش نقد و اقساط دو محصول خود، یعنی “گریت وال M4” و همچنین خودروی “بایک سابرینا” با موعد تحویل ۱ ماهه را منتشر کرده است و مشتریان می توانند از همین حالا در طرح فروش نقد و اقساط دیارخودرو شرکت کنند.
فروش محصولات دیار خودرو اخبار دیار خودرو قیمت محصولات دیار خودرو شرکت دیار خودرو نمایندگی دیار خودرو شرایط فروش بایک سابرینا قیمت بایک سابرینا اتوماتیک فروش اقساطی بایک سابرینا اخبار نیرو خودرو آسیا قیمت گریت وال m4 فروش اقساطی گریت وال M4 مشخصات گریت وال M4
اول از همه در طرح فروش نقدی دیار خودرو، شاسی بلند گریت وال M4 در مدل ۹۷ و با قیمت مصوب ۱۶۵ میلیون تومانی قابل عرضه خواهد بود و از طرفی دیگر مشتریان می توانند خودروی بایک سابرینا را در مدل های ۹۷ و یا ۹۸ خریداری کنند که برای نسخه ۹۷ قیمت مصوب ۱۵۰ میلیون تومانی و برای خرید مدل ۹۸ قیمت مصوب ۱۶۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.
در طرح اقساطی، خودروی بایک سابرینا پیش پرداخت ۴۵ میلیون تومانی برای مدل ۹۷ و همچنین پیش پرداخت ۴۸ میلیون تومانی برای مدل ۹۸ خواهند پرداخت و مابقی هزینه اتومبیل طی اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه پرداخت خواهد شد.
در طرح اقساطی گریت وال M4 نیز مشتریان پیش پرداخت ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند داشت و مابقی تسهیلات به ارزش ۱۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز در قالب اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه پرداخت خواهد شد.
در انتها باید گفت که دیار خودرو تا بحال اقدام به عرضه و فروش چند مدل در بازار خودرو را کرده که موفقیت چندانی نیز کسب نکرده و همین دو خودرو نیز در سال های گذشته به بازار عرضه شدند که عدم عرضه مناسب آنها و مشکلاتی که این شرکت داشت، باعث شکست آنها در بازار شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.