کیا اسپورتیج کوپه ۲۰۲۰ ؛پیشنهادی وسوسه انگیز به کره ای ها +عکس

0
کره ای سهم بیشتری از بازار می خواهند
کیا تصمیم گرفته تا اسپورتیج را بدون نیاز به طراحی و معرفی خودرویی کاملا جدیدبه به گروه مدل های کوپه وارد کند.

با افزایش گرایش مردم به شاسی بلندها و کراس اوورها، طراحان خودرو نیز در حال پیش روی و توسعه ایده های خود در این کلاس هستند. یکی از جدیدترین کلاس های باب شده در سال های اخیر، کلاس شاسی بلندهای کوپه است که طرف داران خاص خود را دارد. بله قبول داریم که شاید این یک آبروریزی برای دنیای پرافتخار کوپه ها باشد! اما از سویی، راهی بسیار مناسب برای پر کردن جیب خودروسازان و فریب مشتریان است!

محصولات جدید هیوندای تازه های خودرو بهترین خودروهای 2020 شاسی بلند کوپه قیمت کیا اسپورتیج قیمت کیا اسپورتیج کوپه مشخصات کیا اسپورتیج مجله خودرو
اگرچه خودروسازان بزرگ کره ای همچون «هیوندای» و «کیا»، تاکنون تمایلی به تولید خودرو در این کلاس نشان نداده اند، اما طراحان و گرافیست های صنعتی دست به کار شدند تا رندری جدید از یک کراس اوور کوپه را خلق کنند. رندر نام برده مربوط به یک دستگاه «کیا اسپورتیج» آبی رنگ است که در نمای جلو، تغییرات اندکی به خود دیده است اما در نمای عقب، با افزایش شیب ستون سوم و اتصال سقف به درِ پنجم، فرمی کوپه مانند به خود گرفته است. شاید جالب ترین قسمت طراحی این رندر، باریک شدن پنجره های کناری ردیف عقب و تطبیق طراحی لچکی با فرم جدید ستون C باشد. اما به نمای عقب که می رسیم، می بینیم که چه گونه طراح با رعایت اصول طراحی شاسی بلندهای کوپه، ترکیبی چشم نواز از چهره همیشگی اسپورتیج و عناصر هاچ بک ها و کوپه ها را به وجود آورده است.

محصولات جدید هیوندای تازه های خودرو بهترین خودروهای 2020 شاسی بلند کوپه قیمت کیا اسپورتیج قیمت کیا اسپورتیج کوپه مشخصات کیا اسپورتیج مجله خودرو
کیا اسپورتیج کوپه در این رندر، با الهام از مرسدس بنز GLC کوپه طراحی شده است. درواقع این طرح تخیلی به ما نشان می دهد که نسخه کوپه اسپورتیج در صورت تولید، تا چه حد می تواند جذاب و دوست داشتنی باشد. تا جایی که می توان ادعا کرد بسیاری از مشتریان کیا، برای پرداخت اضافه مبلغ نسبت به اسپورتیج استاندارد برای سوار شدن بر این کراس اوور کوپه دلربا، اعلام آمادگی خواهند کرد. کیا اسپورتیج در سال های اخیر همواره با رشد فروش مواجه بوده است. این رشد در بهار ۲۰۱۹ به بالاترین حد خود رسید. اگرچه طراحی و تولید نسخه کوپه اسپورتیج در دستور کار کیا قرار ندارد، اما در صورت عرضه می تواند به زنگ خطری جدی برای رقیب های آسیایی و اروپایی خود تبدیل شود، به گونه ای که می توان نزدیک ترین رقیب به آن را رنو آرکانا ۲۰۱۹ دانست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.