تحویل محصولات جدید ایران خودرو به شرکت فرودگاه ها +عکس

0

صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها محصولات جدید ایران خودرو دیزل به ناوگان مورد نظر تحویل داده شدند.

فعالیت جدید ایران خودرو دیزل با همکاری «گواه» و «ایدم» در راستای سفارشی سازی و تجهیز خودروهای کار و تجاری است. این شرکت مسئولیت این را دارد تا خودروهایی متناسب با فعالیت آتش نشانان شهری و آتش نشانان فرودگاهی فراهم کند. چندی پیش مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور شاسی و خودروی ولوو FH460 را به ایران خودرو دیزل برای ساخت خودروی آتش نشان فرودگاهی تحویل داد و حال امروز مراسم تحویل دو دستگاه از آن ها با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. ایران خودرو در هفته های آتی متعهد است تا چند دستگاه دیگر از این خودرو را به دست مشتری خود برساند.

اخبار ایران خودرو مشخصات ماشین آتش نشانی محصولات جدید ایران خودرو محصولات ایران خودرو دیزل فرشاد مقیمی کیست وزارت راه و شهرسازی سوابق محمد اسلامی فرودگاه مهرآباد قیمت ماشین آتشنشانی

بر اساس استاندارد جدید جهانی، خودروهای آتش نشان فرودگاهی باید بتوانند تا ۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت را با ظرفیت کامل مخزن آب و کف در کمتر از ۳۰ ثانیه بپیمایند. برای همین با توجه به برخی ماموریت های این خودروها، تعدادی از کامیون های آتش نشان ایران خودرو به دو پیشرانه بنزینی مجهز هستند. یکی از خودروهایی که امروز تحویل داده شد، قابلیت انجام عملیات آب پاشی را با سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت دارد و قدرت پمپ آب از پیشرانه اصلی خودرو گرفته می شود.

اما یکی دیگر از این خودروها توسط ایران خودرو دیزل به پیشرانه دیزلی مجزا مجهز شده و برای همین می تواند با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت عملیات آب پاشی را بدون فشار بر مورد اصلی انجام دهد.

یکی دیگر از اقدامات ایران خودرو دیزل که وزیر راه از آن بازدید نمود، نوسازی و بازسازی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری است. همچنین وزیر راه و شهرسازی با حضور در سالن اصلی از محصولات و دستاوردهای داخلی سازی شده این شرکت بازدید نمود و وعده همکاری بیشتر با گروه صنعتی ایران خودرو را برای ارتقای خودروهای حاضر در جاده ها داد.

منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.