زندگی شخصی مریم شیرازی بازیگر + عکس های جدید و دیدنی

0

مریم شیرازی maryam shirazi متولد ۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران ، بازیگر و کارگردان تئاتر می باشد .فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر می باشد که در ۲۰ سالگی ابتدا وارد سینما شد و حالا از چهره های شاخص تئاتر می باشد. وی معتقد است در سرزمینى که حیوانات از آدم ها بترسند دعاها به آسمان نمى رسند.

بیوگرافی مریم شیرازی همسر مریم شیرازی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران عکس جدید بازیگران اخبار فیلم و سریال بیوگرافی بازیگران

اولین بار سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۰ ساله بود با فیلم سینمایی «ننه لالا و فرزندانش» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد. یکسال بعد با نمایش «یه خونه یه چلچله» به کارگردانی حسین متکلم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان ، تجربه بازی روی صحنه تئاتر را هم بدست آورد.

اولین بار سال ۱۳۷۶ با مجموعه «سیب خنده» به کارگردانی رضا عطاران وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه در سال ۱۳۸۸ با سریال «مسافران» رامبد جوان به شهرت رسید.

تجربه کارگردانی

خانم شیرازی در سال ۱۳۸۵ نمایش «پیکر زن همچون میدان نبرد» را کارگردانی کرد که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیده شد. این نمایش با توجه به استقبالی که ازش شد در جشنواره «art in war» شهر اوترخت هلند نیز بروی صحنه رفت

من همیشه شاگرد بازیگوشى بودم، تدریس کردن به من هیچوقت ساده نبوده ، اما استاد آیدین آغداشلو به من خیلى آموخت از نقاشى و تاریخ هنر تا چگونه زندگى کردن را ایشان آموختم و من خیلى خوشبخت بودم که راهنما و استادى مثل ایشون داشتم.

ازدواج

خانم مریم شیرازی چند سالیست با آقای «محمد نفری» ازدواج کرده و زندگی متاهلی خود را دارد.

 بیوگرافی مریم شیرازی  همسر مریم شیرازی  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  عکس جدید بازیگران  اخبار فیلم و سریال  بیوگرافی بازیگران

عکس مریم شیرازی بازیگر و همسرش محمد نفری

الویت کار با کارگردان زن

خیلی اینکه زن باشه کارگردان یا مرد باشد در درجه اول برای تعیین کننده نیست و بیشتر اصالت برایم الویت دارد و تجربه گذشته و موفقیت کارگردان هم مهم است.

مریم شیرازی بعد از نزدیک به ۱۰ سال دوری از تلویزیون سال ۱۳۹۶ با سریال «نوار زرد» به تلویزیون بازگشت و سال ۹۹ هم در سریال «۰۲۱» حضور داشت. ایشان در ادامه موفقیت های خود در تلویزیون سال ۱۴۰۰ هم در سریال برف بی صدا می بارد نقش «نسرین» را بازی کرده است.

عمو فرهاد آئیش شما در کنار نه تنها یکى از دلچسب ترین لحظات بازیگرى رو تجربه کردم بلکه عشق و انسانیت بى دریغ و بى منت رو هم آموخت.

نرمال هاى جدید وارد زندگى هامون شده و عادات، ذهنیت، شیوه ها و معیارهامون رو تغییر داده و بى شک کرونا فراگیرترین، بى مرزترین، جدى ترین و شاید عجیب ترین تجربه ى بشر تا به امروز است.

 بیوگرافی مریم شیرازی  همسر مریم شیرازی  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  عکس جدید بازیگران  اخبار فیلم و سریال  بیوگرافی بازیگران

دوستی با شبنم مقدمی

خانم شیرازی که رابطه نزدیکی با شبنم مقدمی (بازیگر) دارد با او از سال ۱۳۸۵ در نمایش «ترمینال» با هم آشنا شدند و هنوز هم دوستان صمیمی هستند.

سریال

● سریال سیب خنده – ۱۳۷۶

● تله فیلم راوی کوچک – ۱۳۸۱

● سریال سرزمین مادری – ۱۳۸۷

● سریال مسافران – ۱۳۸۸

● تله فیلم امید ها و نجوا ها – ۱۳۸۹

● تله تئاتر دوزن – ۱۳۹۰

● سریال نوار زرد – ۱۳۹۶

● سریال صفر بیست و یک – ۱۳۹۹

● سریال مردم معمولی – ۱۴۰۰ (شبکه خانگی)

● سریال برف بی صدا می بارد – ۱۴۰۰

عکس مریم شیرازی و فاطمه معتمدآریا

کار سینمایی

● ننه لالا و فرزندانش – ۱۳۷۵

● من همسرش هستم – ۱۳۹۰

● دلم می ‌خواد – ۱۳۹۲

● بهمن – ۱۳۹۳

● یحیی سکوت نکرد – ۱۳۹۳

● بنفشه آفریقایی – ۱۳۹۶

کار تئاتر

● پیکر زن همچون میدان نبرد – ۱۳۸۵

● یه خونه یه چلچله – ۱۳۷۶

● برخوان هفت خوان – ۱۳۷۸

● تئاتر رادیویى – ۱۳۸۱

● تئاتر رادیویى – ۱۳۸۱

● نمایشنامه خوانى در خانه ام ایستاده بودم – ۱۳۸۳

● گفتگوهاى پس از یک خاکسپارى – ۱۳۸۷

● نامه هایى به تب –۱۳۹۹

منیع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.