مشخصات وانت پادرا پلاس چه مشخصاتی دارد؟ (زمان عرضه)

3

پادرا پلاس به عنوان مدل فیس لیفت وانت‌های قبلی زامیاد محسوب می‌شود که از لحاظ ظاهری و سطح امکانات نسبت به گذشته بهبود یافته است. پادرا پلاس از یک موتور ۲.۴ لیتری Z24 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۵ اسب بخار و گشتاور ۱۷۵ نیوتن‌متر تولید کند.

گجت نیوز: زامیاد پادرا پلاس ترکیبی از فودی لیون F16 و وانت نیسان گروه سایپا است که در سال ۹۹ به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ وانت جدید زامیاد آشنا می‌شویم.

شرکت زامیاد برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران سال ۹۷ از زامیاد پادرا پلاس پرده برداشت. خودرویی که ترکیبی از فودی لیون F16 با وانت نیسان زامیاد محسوب می‌شود.

اکنون زامیاد به عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه سایپا این محصول را در لیست محصولات خود قرار داده است و قصد دارد پادرا پلاس را در سال ۹۹ به بازار عرضه کند. از این رو قصد داریم شما را با امکانات و مشخصات این خودرو آشنا کنیم.

مشخصات زامیاد پادرا پلاس

مشخصات زامیاد پادرا پلاس قیمت پادرا پلاس انواع وانت تولید داخل محصولات جدید زامیاد امکانات وانت پادرا ثبت نام وانت پادرا مشخصات فنی وانت پادرا گیربکس وانت پادرا محاسن وانت پادرا مجله خودرو تازه های خودرو در ایران

پادرا پلاس به عنوان مدل فیس لیفت وانت‌های قبلی زامیاد محسوب می‌شود که از لحاظ ظاهری و سطح امکانات نسبت به گذشته بهبود یافته است. پادرا پلاس از یک موتور ۲.۴ لیتری Z24 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۵ اسب بخار و گشتاور ۱۷۵ نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده توسط گیربکس ۵+۱ سرعت به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

با توجه مشخصات فنی اعلام شده، پیکاپ جدید زامیاد از لحاظ قوای محرکه نسبت به سایر پیکاپ‌های قدیمی زامیاد تفاوت چندانی نخواهد داشت. البته موتور پادرا پلاس از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است و در این خودرو شاهد امکاناتی چون ترمزهای ABS و EBD هستیم. از سایر امکانات این خودرو نیز می‌توان به شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه مطبوع، فرمان هیدرولیک، مه شکن جلو و عقب اشاره کرد.

لیست مشخصات وانت پادرا پلاس

موتور
مدل موتور Petrol With Injection Syestem (Z24)
مصرف سوخت خودرو ۱۲.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
تعداد سیلندر و چیدمان ۴ سیلندر خطی
نوع سوخت بنزینی
حداکثر سرعت مجاز ۹۰ کیلومتر بر ساعت
حداکثر قدرت خروجی ۹۵ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور موتور
حداکثر گشتاور خروجی ۱۷۵ نیوتن‌متر در ۲۵۰۰ دور موتور
حجم موتور ۲۳۸۹ سی‌سی
استاندارد آلایندگی EURO4
گیربکس
مدل گیربکس CH-SS-220/PA-Manual control
تعداد دنده سیستم ۵+۱
نوع سیستم کلاچ تک صفحه‌ای خشک با عملکرد هیدرولیکی
سیستم ترمز
نوع ترمز اکسل عقب کاسه‌ای
نوع ترمز اکسل جلو دیسکی
نوع ترمز دستی مکانیکی روی اکسل عقب
امکانات سیستم ترمز ABS+EBD
ابعاد
فاصله بین محوری ۳۰۳۰ میلی‌متر
طول و عرض و ارتفاع ۵۲۳۰/۱۷۰۰/۱۷۲۵ میلی‌متر
طول و عرض و ارتفاع اتاق بار ۲۳۸۰/۱۷۳۰/۶۵۵ میلی‌متر
حداکثر فاصله از زمین ۲۱۰ میلی‌متر
اوزان
وزن خالص ۱۷۱۱ کیلوگرم
ظرفیت حمل بار ۲۰۸۹ کیلوگرم
وزن ناخالص (G.V.W) ۳۸۰۰ کیلوگرم
ظرفیت حمل نفرات (صندلی) ۱+۱
سیستم فرمان
نوع سیستم فرمان هیدرولیکی
سیستم تعلیق
نوع تعلیق اکسل جلو مستقل-جناغی دوبل با میل پیجشی
نوع تعلیق اکسل عقب صلب با فنر تخت
تعداد و نوع کمک فنر Oil Type (2+2)
نسبت تبدیل دیفرانسیل ۵.۵۷۱:۱
چرخ و تایر
نوع و سایز رینگ ۵.۵F
سایز تایر Front 7.00*16/Rear7.5*16
نوع تایر BIAS/Radial
سیستم برق
مشخصات باتری ۱۲v-70Ah
استارت ۱۲v-1.1KW
دینام ۱۲v-65A
ظرفیت سیالات مصرفی
ظرفیت باک سوخت ۵۵ لیتر
سایر تجهیزات
ایموبیلایزر، تاخوگراف، صندلی راننده با قابلیت تنظیم در سه جهت، آینه برقی، شیشه بالار برقی، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، چراغ مه شکن جلو و عقب، جک هیدرولیکی، فرمان هیدرولیک، ریموت و قفل مرکزی
ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. فرشید زارع می گوید

    پلاستیک کردن اتاق و سپر نیسان خیلی خنده دار هست
    برای کار مناسب نیس ولی برای نمایشگاه دلال اتومبیل عالیه
    خوب مردم ساده رو گول میزنم
    آخرش هم مثل وانت شوکا و پادرا متوقف میشه……
    پادرا پلاستیکی برای نمایشگاه…

  2. ابراهیم می گوید

    باسلام،
    در حال حاضر اوضاع بازار به سمت نیسان وانت هست
    تو پیش فروش های جدید سایپا زامیاد نیسان وانت مشتری بیشتری داشته و صف فروش خیلی زود در شد.
    یک نمونه فروش زیاد مردادماه سال ۱۴۰۰ هست که

    وانت پادرا بدون مشتری و بدون تکمیل ظرفیت بسته شد.

    وانت پادرا هم مث‌ وانت شوکا متوقف میشه
    چون مشتری نداره،

    درضمن کار نیسان وانت بردن ۳ تن بار هست این

    وانت پادرا و شوکا برای این کار مناسب نیستند.

  3. مجید می گوید

    فعلا فروش پادرا با عدم استقبال مواجه شده
    ومثل وانت شوکا که قرار بود بجای وانت نیسان بیاد
    پادرا هم با عدم استقبال مواجه شده
    دلیلش هم مصرف ۱۴ لیتر بنزین با چراغ و سپر و لوازم
    بسیارگران قیمت!

    وانت پادرا همون وانت شوکا هست که قرار بود ۱۰ سال پیش جایگزین نیسان بشه
    ولی
    چون نیسان ماشین کاره و بدنش باید آهنی باشه و ارزون باشه

    این پادرا شوکا و این پلاستیک بازیا به درد
    کار نیسان با ۳تن بار نمیخوره!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.