ساینا G چه تفاوت هایی با ساینا S دارد؟

0
یکی از خودروهایی که سایپا قصد دارد در سال جدید به سبد محصولات خود اضافه کند ساینا S است.
قیمت ساینا S ساینا se مشخصات ساینا S معایب و مزایای ساینا S مقایسه ساینا S محصولات جدید سایپا مقایسه ساینا تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو

یکی از خودروهایی که سایپا قصد دارد در سال جدید به سبد محصولات خود اضافه کند ساینا S است. این خودرو که فیس لیفت به روز رسانی شده و بهبود یافته ساینا است بر اساس پلتفرم و اصول سازه X200 سایپا طراحی شده و نسبت به ساینا EX تفاوت هایی دارد. اما با انتشار کاتالوگ رسمی ساینا S بر روی وبسایت سایپا، نام ساینا G نیز دیده می شود. خودرویی که از نظر امکانات و تجهیزات تفاوت هایی با مدل پایه و S دارد.

تمامی ساینا های عرضه شده در کشور از نظر فنی مشابه هستند. ساینا S و ساینا G به پیشرانه M15 مجهز هستند. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساینا G و ساینا S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد. این قوای محرکه جزو پیشرانه های کم استهلاک و کم مصرف در بازار ایران شناخته می شود.
اما از تفاوت های مشخص ساینا G نسبت به دیگر مدل ها، داشتند رینگ آلومینیومی به صورت استاندارد، سیستم ترمز کمکی، سیستم کنترل پایداری، کنترل صدا روی فرمان، مولتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچی و دوربین عقب، شیشه دودی، نمایشگر فشار باد لاستیک ها، و روکش چرمی صندلی ها است. در لیست زیر می توانید مشخصات و تفاوت های دقیق ساینا G را مشاهده کنید.

 قیمت ساینا G  مشخصات ساینا G  مقایسه خودرو  قیمت ساینا S  مشخصات ساینا S  مقایسه ساینا S  معایب و مزایای ساینا S  راهنمای خرید خودرو  مشاوره خرید خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.