علت کاهش شتاب خودرو دانگ‌ فنگ H30 کراس

0
خودرو دانگ‌فنگ H30 کراس دارم و مدتی است که احساس می‌کنم شتاب و سرعت خودرو کاهش یافته و این درحالی است که هیچ چراغ هشداری روشن نمی‌ماند. مشکل چیست؟

زمانی که شتاب خودرو افت می‌کند، در گام نخست باید سیستم کلاچ بررسی شود و پس از آن باید تنظیمات چرخ و باد لاستیک و سیستم ترمز خودرو مورد بررسی قرار گیرد.

 

زمانی که شتاب خودرو افت می‌کند، در گام نخست باید سیستم کلاچ بررسی شود و پس از آن باید تنظیمات چرخ و باد لاستیک و سیستم ترمز خودرو مورد بررسی قرار گیرد. در گام دوم و مشروط بر صحت عملکرد سیستم‌های مذکور، نخست باید سیستم سوخت‌رسانی به‌ویژه پمپ‌بنزین، انژکتور و فیلتر سوخت بررسی شود.

تعمیرات تخصصی دانگ فنگ اچ 30 بررسی مشکلات خودرو رفع مشکلات خودرو دلایل کاهش شتاب خودرو کاهش شتاب دانگ فنگ H30 کراس علائم خرابی پمپ بنزین آموزش تعمیر خودرو

همچنین وضعیت سیستم جرقه‌زنی مانند شمع و کویل دوبل نیز باید کنترل شود. نهایتا نیز باید دریچه‌گاز برقی، ECU و سنسورهای دما و فشار بازدید شود. البته باتوجه به آنچه شما بیان کردید، بهتر است سیستم سوخت‌رسانی نیز بررسی شود. لازم به‌ذکر است برای هرگونه عیب‌یابی و تعمیر بهتراست به‌نمایندگی خودرو مربوطه مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.