جو بایدن رئیس جمهور ماشین باز +تصاویر

0
نتایج انتخابات آمریکا فارغ از تحلیل های سیاسی نکات جالب توجه بسیاری نیز داشته است. انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا برای اقشار مختلف سیاسی، فرهنگی و فعالان مدنی بسیار دلچسب بوده است اما به جز این گروه ها، تولید کنندگان خودرو در آمریکا نیز احتمالا از انتخاب یک رئیس جمهور ((ماشین باز)) استقبال زیادی می کنند!
بیوگرافی جو بایدن جو بایدن کیست خودرو جو بایدن همسر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قیمت فراری خودروهای ضد گلوله بهترین خودرو اسپرت مجله ماشین

 جو بایدن  که در تعاریف سیاست های خود قبل از انتخابات آمریکا سعی کرده بود تعامل با قدرت های بزرگ اقتصادی- صنعتی را در برنامه بگنجاند، به گفته اغلب کارشناسان اقتصادی قصد دارد موانعی که ترامپ برای خودروسازان خارجی در بازار آمریکا ایجاد کرده بود را از مسیر بردارد. در واقع این روندی است که همکاری بین المللی خودروسازان دیترویتی را با شریکان آسیایی و اروپایی بهبود می بخشد و احتمالا یک رابطه و تعامل برد برد را به خصوص با خودروسازان چینی به وجود می آورد. در واقع بسیاری از کارشناسان معتقدند سیاست های بایدن بر خلاف ترامپ سرکوب قدرت های اقتصادی نیست بلکه منافع مشترکی را تعریف می کند تا هر دو طرف نتوانند به آنها پشت پا بزنند.اما جدا از تعاریف سیاسی چرا می گوییم جو بایدن یک ماشین باز تمام عیار است؟ پاسخ به این سوال را می توانید در عکس های آقای ریس جمهور سوار بر شورولت کووت استینگ ری ببینید. خودرویی که با حدود ۸۰ سال سابقه و اصالت یکی از نمادهای صنعت خودرو آمریکا به حساب می آید. حالا عشق ماشین ها و خودروسازان آمریکا هم می توانند ادعا کنند یک ماشین باز در کاخ سفید حضور دارد که نماینده این قشر هم هست.

اگر نگاهی به عکس ها و کمپین های انتخاباتی جو بایدن داشته باشی، خواهید دید او در بسیاری از این برنامه ها در کنار خودروهای مختلفی قرار گرفته است که نشان از توجه او به صنعت خودرو دارد. البته این همه داستان ماشین بازی آقای رئیس جمهور نیست، زیرا بایدن را باید یک عاشق واقعی ماشین های کلاسیک هم به حساب آورد. جالب است بدانید بایدن مالک یک دستگاه شورولت کوروت استینگ ری سبز رنگ مدل ۱۹۶۷ کانورتیبل است ، که این خودرو را در سال١٩۶٧ پدر او به جو هدیه داده استکه در دنیای خودروهای کلاسیک ارزش بالایی دارد.

بیوگرافی جو بایدن جو بایدن کیست خودرو جو بایدن همسر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قیمت فراری خودروهای ضد گلوله بهترین خودرو اسپرت مجله ماشین

او حتی در مراسم معرفی کوروت C7 ZO6 در سال ۲۰۱۷ به دعوت کمپانی شورولت به عنوان میهمان ویژه حضور داشت و یکی از اولین کسانی بود که این خودرو را خریداری کرد. حتی در یکی از برنامه های شو تلویزیونی Jay Leno مجری و کلکسیونر بزرگ خودرو جهان، که خودروهای مختلف از جمله نمونه های کلاسیک را بررسی می کند، بایدن با شورولت کوروت خود حضور داشت و در حالی که جی لنو در صندلی شاگرد کنار دست او نشسته بود، کمی هم با خودروی قدرتمند خود شیطنت کرد.

جالب است بدانید حتی رئیس جمهور جدید آمریکا علاقه بسیاری به وانت های فول سایز آمریکایی دارد و این خودروها را نمادی از قدرت صنعت خودرو این کشور می داند. ماشین بازی های آقای بایدن تا به آنجا پیش رفته است که حتی باراک اوباما ریس جمهور قبلی آمریکا را نیز گرفتار کرده و بایدن که سابقه همکاری طولانی با اوباما دارد، چند باری دوست قدیمی را به دیدار خودروهای کلاسیک و کلکسیونی برده است. حالا باید منتظر ماند و دید وبایدن ماشین باز چه خودرویی را برای به عنوان خودروی رئیس جمهور انتخاب می کند؟ آیا باز هم کادیلاک؟

https://www.asrekhadamat.ir/wp-content/uploads/2020/11/unnamed.jpg

https://www.asrekhadamat.ir/wp-content/uploads/2020/11/MOREXD6DZI3IDKBLAWHZSWET5E-scaled.jpg

https://www.asrekhadamat.ir/wp-content/uploads/2020/11/joe-biden-visits-chrysler-23705_1.jpg https://www.asrekhadamat.ir/wp-content/uploads/2020/11/Joe-Biden-Corvette_20200804195550804956.png  بیوگرافی جو بایدن جو بایدن کیست خودرو جو بایدن همسر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قیمت فراری خودروهای ضد گلوله بهترین خودرو اسپرت مجله ماشین بیوگرافی جو بایدن جو بایدن کیست خودرو جو بایدن همسر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قیمت فراری خودروهای ضد گلوله بهترین خودرو اسپرت مجله ماشین https://www.asrekhadamat.ir/wp-content/uploads/2020/11/200914-joe-biden-uaw-se-130p_5de061200f39c221a22294364363785c.fit-760w.jpg  https://www.asrekhadamat.ir/wp-content/uploads/2020/11/104060274-jlg20701.jpg

https://www.asrekhadamat.ir/wp-content/uploads/2020/11/biden_detroit1_glinton.jpg

منبع: عصر خدمات

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.