قیمت و متعلقات موتور کامل سمند ملی ef7 تکسوز

0

موتور کامل سمند ملی ef7 یگانه دقیقا همان موتور کامل دوگانه است با این تفاوت که این موتور منحصرا روی خودورهای یگانه نصب می شود .

تفاوت موتور یگانه با نمونه دوگانه آن در قطعه ای به نام دنده سر میل سوپاپ است که به آن دنده ترایگر هم می گویند . این قطعه دقیقا زیر میل سوپاپ هوا و در انتهای قسمت متصل به عقب میل لنگ جایی که دنده سی وی تی نصب می شود قرار گرفته است .

دنده سر میل سوپاپ یا دنده ترایگر وظیفه تنظیم حرکت و حفظ تعادل در چرخش میل سوپاپ را بر عهده دارد و از آنجا که در موتورهای دوگانه میل سوپاپ بر اساس دستور سوخت بنزین و گاز حرکت چرخشی متفاوتی به خود می گیرد دنده ترایگر یا دنده سر میل سوپاپ یک پره یا دندانه بیشتر از نمونه یگانه خود دارد تا بتواند سرعت مورد نیاز تایمینگ موتور را برای سوخت گاز که سرعتی بیشتر از سوخت بنزین دارد تامین کند .

در صورت استفاده از موتور کامل سمند ملی ef7 دوگانه در خودروهای یگانه اتفاق خاصی رخ نخواهد داد ولی به احتمال فراوان چراغ چک یا انژکتور خودرو با اعلام خطا و اخطار روشن خواهد شد .

قیمت موتور کامل سمند قیمت موتور کامل سمند EF7 اجرت تعویض موتور سمند تعویض دسته موتور سمند هزینه تعمیر موتور سمند ef7 مشخصات موتور سمند EF7 شناخت متعلقات موتور متعلقات سرسیلندر آموزش مکانیک خودرو

قیمت موتور کامل سمند EF7 تک سوز:  ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان هست.

قطعات روی موتور :

به ترتیب از پایین به بالا شامل :

کارتل بزرگ و کوچک

اویل پمپ

بلوک سیلندر

میل لنگ

کاسه نمدهای عقب و جلوی میل لنگ

شاطون

رینگ و پیستون

واشر سرسیلندر

سرسیلندر

سوپاپ و لاستیک سوپاپ

میل سوپاپ دود و هوا

کاسه نمد های میل سوپاپ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.