بهترین خودروها با بودجه ۲۰۰ میلیون تومان

0

بهترین خودروها با بودجه ۲۰۰ میلیون تومان را در این مقاله از مجله خودرو همراه مکانیک بررسی کرده و خواهیم دید با ۲۰۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟

شاید باور این موضوع برای ما دشوار باشد اما باید بپذیریم که قیمت خودروهای ایرانی در بازه زمانی کمتر از ده سال، ده برابر شده‌است. امروزه بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی قدرت خرید خود را نسبت به گذشته از دست داده‌اند و قیمت محصولات میان رده ایرانی از حدود بیست الی سی میلیون تومان به دویست الی سیصد میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. از این رو گزینه‌های داخلی کم‌کارکرد و نسبتا جوان به انتخاب اول بسیاری از مشتریان تبدیل شده‌اند.

آموزش تشخیص رنگ خودرو خودرو دور رنگ چیست خودرو تمام رنگ چیست آموزش کارشناسی خودرو راهنمای خرید خودرو تشخیص رنگ شدگی ماشین با چشم تشخیص رنگ ماشین ابزار تشخیص رنگ خودرو مراکز تشخیص رنگ در تهران آموزش صافکاری و نقاشی خودرو بهترین سایت آموزشی خودرو تشخیص رنگ فابریک از رنگ دستی تشخیص رنگ کارخانه از رنگ دستی پژو 206 تمام رنگ

خودروهایی که با بودجه ۲۰۰ میلیون می‌توانید بخرید:در این نوشتار به بررسی بهترین خودروها با بودجه ۲۰۰ میلیون تومان پرداخته‌ایم، خودروهایی که از تولید آن‌ها مدت زمان زیادی نگذشته است و همچنان می‌توان با اطمینان خاطر نسبت به خرید آن‌ها اقدام کرد. تمامی محصولاتی که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند، از تولیدات ایران خودرو و سایپا هستند. بنابراین توصیه می‌شود اگر قصد خرید خودرو در بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تومان و با شرایط امروز بازار را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید. لازم به ذکر است که در این مقاله سعی شده مدل بالاترین و بهترین خودروها را خدمت شما مخاطبین عزیز معرفی کنیم؛ این خودروها تنها انتخاب‌های موجود نیستند و هر فرد با توجه به سلیقه خود، ممکن است اتومبیل دیگری را در این رده قیمتی انتخاب کند.

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۱۳۹۵

فروش فوری پژو 206 قیمت پژو 206 شرایط فروش پژو 206 فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ 2 فروش فوری پژو 405 قیمت پژو 405 فروش فوری پژو 405 دوگانه سوز فروش فوری خودرو اخبار ایران خودرو

در ابتدای مقاله ” بهترین خودروها با بودجه ۲۰۰ میلیون تومان ” به سراغ ۲۰۶ صندوقدار می‌رویم. تبدیل یک هاچ‌بک محبوب به خودرویی خانوادگی، یکی از کارهای ارزشمند ایران خودرو در دهه هشتاد خورشیدی بود که طی آن محصولی به نام پژو ۲۰۶ صندوقدار متولد شد. این خودرو تمامی ویژگی‌های مثبت پژو ۲۰۶ را در خود جای داده بود و در عین حال با داشتن یک صندوق عقب، به خودرویی کارآمد برای استفاده خانواده‌های کوچک تبدیل شد.

مشهورترین نسخه از پژو ۲۰۶ صندوقدار، تیپ V8 آن است که از ترکیب پیشرانه TU5 و گیربکس دستی بهره می‌برد و از نظر امکانات رفاهی در سطح مطلوبی قرار دارد. با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون تومان، می‌توانید برای خرید ۲۰۶ صندوقدار V8 با مدل ۱۳۹۵ اقدام کنید که با توجه به شرایط بازار، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این بازه محسوب می‌شود.

بزرگترین مزیت پژو ۲۰۶ برای خریداران ایرانی، بازار خرید و فروش پررونق آن است که این خودرو را به یک سرمایه با قابلیت نقدشوندگی بالا تبدیل می‌کند. مصرف سوخت اقتصادی، شتاب و کشش مناسب و چهره زیبا از دیگر مزایا پژو ۲۰۶ صندوقدار

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۷

قیمت سمند LX مزایا و معایب سمند ال ایکس مشخصات سمند LX مشخصات فنی سمند LX معایب سمند مالتی پلکس مقایسه پژو 206 تیپ 2 با سمند lx مشخصات پژو 206 تیپ 2 قیمت پژو 206 تیپ 2 معایب و مزایای پژو 206 تیب 2 مقایسه پژو ۲۰۶ مقایسه سمند و 206 سمند بهتر است یا پژو 206 پژو 206 بخریم یا سمند

درست است که تمامی گزینه‌های موجود در بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تومان را محصولات ایران خودرو و سایپا تشکیل می‌دهند اما در همین بازه نیز تنوع مناسبی برای خریداران مختلف به چشم می‌خورد. محصول جوان‌پسند و محبوب دیگر این رده قیمتی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ است که یکی از پرفروش‌ترین محصولات ایران خودرو و بازار ایران محسوب می‌شود.

با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون تومان، قادر به خرید ۲۰۶ تیپ ۲ با مدل ۱۳۹۷ خواهید بود که از نظر سن نسبت به نسخه صندوقدار جوان‌تر است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز همانند نسخه سدان خودرویی محبوب در بازار است و به راحتی خرید و فروش می‌شود، از این رو تملک آن همانند یک سرمایه‌گذاری پرسود خواهد بود. بزرگترین مزیت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مصرف سوخت اقتصادی آن است، چرا که این تیپ برخلاف نسخه‌های قوی‌تر از موتور ۱.۴ لیتری TU3 بهره‌ می‌برد و به همین دلیل مصرف سوخت کمتری را تجربه می‌کند. با توجه به قیمت ۲۰۶ تیپ ۲، این خودرو گزینه‌ای ایده آل برای خانواده‌های کوچک و مشتریان جوان در این بازه قیمتی است.

سمند LX EF7 مدل ۹۷

قیمت سمند قیمت سمند EF7 قیمت سمند EF7 گاز سوز قیمت سمند EL قیمت سمند se قیمت سمند LX قیمت سمند tu5 قیمت سمند XU7 قیمت سمند دست دوم قیمت سمند سورن قیمت سمند سورن کارکرده قیمت سمند سورن ELX قیمت سمند مدل 96 قیمت سمند مدل 94 قیمت خودرو

اگر خانواده شما از افراد بالغ تشکیل شده‌است، حتما می‌دانید که انجام سفرهای خانوادگی با خودروهایی همچون پژو ۲۰۶ صندوقدار و رانا به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود. فاصله محوری اندک این خودروها و فضای کم پا برای سرنشینان عقب، محیط چندانی مناسبی را برای سواری‌های طولانی مدت ۴ نفره فراهم نمی‌کند. از این رو برخی خریداران به دنبال گزینه‌ای بزرگ‌تر و راحت‌تر همچون سمند LX EF7 خواهند بود.

کسانی که به خرید سمند LX فکر می‌کنند، به خوبی از مزایای آن آگاه هستند. سیستم تعلیق نرم، کابین بزرگ و جادار و امکانات مناسب از جمله مزایای این خودرو هستند. از سوی دیگر با خرید نسخه‌های جدیدتر این خودرو که به موتور EF7 مجهز هستند، مصرف سوخت اقتصادی به همراه توان و گشتاور بیشتر نسبت به نسخه‌های ساده را تجربه خواهید کرد. سمند LX EF7 گزینه‌ مناسب برای خریدارانی است که با قصد استفاده طولانی مدت از یک خودرو اقدام به خرید آن می‌کنند.

همچنین ناگفته نماند که قیمت سمند lx مجهز به موتور ef7 مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر حدود ۲۷۴ میلیون تومان است.

ساینا اتوماتیک مدل ۹۷

آخرین قیمت خودرو آخرین قیمت خودرو سایپا آخرین قیمت خودروهای داخلی اخبار قیمت خودرو قیمت خودرو سایت قیمت خودرو قیمت پراید قیمت سمند قیمت پژو 206

بازار خودرو ایران همواره در حسرت خودروهای اتوماتیک اقتصادی بوده است و با وجود عرضه تعدادی مدل خوش‌قیمت طی سالیان اخیر، همچنان خرید یک خودرو با گیربکس اتوماتیک و قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان ایرانی راحت نیست. ساینا اتوماتیک تنها گزینه اتوماتیک این لیست و یکی از معدود خودروهای با گیربکس خودکار در بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تومان است. به همین دلیل اگر قصد خرید یک خودرو اتوماتیک در این رده قیمتی را دارید، خرید ساینا اتوماتیک می‌تواند یکی از گزینه‌های مد نظر شما باشد.

ساینا اتوماتیک تنها در سال ۱۳۹۷ به تولید رسید و پس از آن دیگر این خودرو را در خط تولید سایپا مشاهده نکرده‌ایم. این خودرو از نظر شتاب و کشش در سطح متوسطی قرار دارد اما با توجه به ابعاد و اندازه کوچک و گیربکس اتوماتیک، گزینه‌ای ایده آل برای استفاده در معابر درون‌شهری خواهد بود. همچنین امکانات مدل اتوماتیک در مقایسه با نسخه دنده‌ای بیشتر است و احساس رضایت‌مندی را پس از خرید نسخه اتوماتیک ساینا تجربه خواهید کرد.

پژو پارس ساده مدل ۹۷

به آخرین گزینه موجود در لیست خودروهای ۲۰۰ میلیون تومانی بازار یعنی پژو پارس رسیدیم. پژو پارس ساده در این بازه قیمتی رقیب سرسخت سمند LX است که هر دو سدان توسط ایران خودرو به تولید می‌رسند. چهره زیبا پژو پارس بعد از گذشت دو دهه همچنان برای مشتریان ایرانی جذابیت دارد و در عین حال کابین بزرگ و جادار آن، استفاده از این خودرو را برای سفرهای خانوادگی امکان‌پذیر می‌کند.

قیمت پژو پارس پلاس مشخصات پژو پارس پلاس تصاویر پژو پارس پلاس تازه های خودرو اخبار ایران خودرو مجله خودرو معرفی خودرو محصولات جدید ایران خودرو تازه های خودرو در ایران

زیر کاپوت پژو پارس همان پیشرانه نام آشنای XU7 پژو با حجم ۱.۸ لیتر قرار دارد که در مقایسه با موتورهای EF7 و TU5 چندان مدرن به نظر نمی‌رسد، اما به واسطه سادگی و حضور طولانی مدت در بازار، انجام امور مرتبط با تعمیر و نگهداری آن ساده‌تر است. پژو پارس در کنار پژو ۲۰۶ تیپ ۲، دو محصول فوق‌العاده پرفروش و پرتیراژ ایران خودرو هستند و به همین دلیل بازار خرید و فروش نسخه‌های کارکرده آن‌ها داغ و پررونق است. قیمت پژو پارس ساده صفر کیلومتر در حال حاضر حدود ۲۸۰ میلیون تومان است و اگر خودرویی سدان و جادار در بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تومان مدنظرتان است، خرید پژو پارس مدل ۹۷ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

جمع‌بندی، تولید داخل برای پاسخ‌گویی به انواع نیازها

در پایان مقاله ” بهترین خودروها با بودجه ۲۰۰ میلیون تومان ” باید بگوییم که بازار ایران در طی چند دهه گذشته به شدت تشنه بوده است و عواملی همچون ممنوعیت واردات خودرو و خروج خودروسازان بین‌المللی، بر این تشنگی افزوده‌اند. این بازار از مشتریان مختلف با نیازهای گوناگون تشکیل شده که همواره از نظر بودجه در مضیقه هستند و روز به روز قدرت خرید آن‌ها کاهش می‌یابد، به همین دلیل رفع نیازهای مصرف‌کنندگان ایرانی چندان راحت نیست. با این حال هنوز تلاش‌های قابل ستایشی از سوی برخی خودروسازان ایرانی انجام می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به عرضه ساینا اتوماتیک اشاره کرد.

اگر لیست خودروهای قابل خرید با بودجه ۲۰۰ میلیون تومان را مرور کنیم، شاهد سه سدان خانوادگی، یک سدان اتوماتیک کوچک و یک هاچ‌بک جوان پسند خواهیم بود. این مساله نشان می‌دهد که افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند خودروهایی را در این بازه قیمتی خریداری کنند، هرچند تنوع آن‌ها اندک است و گزینه‌های جایگزین چندانی برای خریداران وجود ندارد.

منبع:همراه مکانیک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.