۱۰ لیتر سهمیه جبرانی بنزین در پایان آبان‌ واریز می‌شود

0

وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین خودروهای شخصی به جای ۶۰ لیتر به ۷۰ لیتر در ماه پیش‌رو افزایش می‌یابد و سهمیه موتورسیکلت‌ها نیز از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

جواد اوجی وزیر نفت امروز پس از پایان نشست اوپک‌پلاس گفت: از ملت عزیز ایران تشکر میکنم که در ماجرای اختلال در سامانه هوشمند سوخت صبوری به خرج دادند و ما نیز در وزارت نفت تمامی تلاش خود را کردیم تا این مشکل در اسرع وقت حل شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند و امکان عرضه بنزین با دو نرخ آزاد و سهمیه‌ای در آنها وجود دارد.

* ۱۰ سهمیه جبرانی بنزین در پایان آبان‌ماه واریز می‌شود

اوجی اظهار داشت: طبق مصوبه دولت سهمیه بنزین ویژه برای جبران مدتی که امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای وجود نداشت در پایان آبان‌ماه واریز می‌شود.

وزیر نفت گفت: بدین ترتیب سهمیه بنزین خودروهای شخصی به جای ۶۰ لیتر به ۷۰ لیتر در ماه پیش‌رو افزایش می‌یابد. و سهمیه موتورسیکلت‌ها نیز از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

* وزارت نفت صادرات نفت کشور را معطل مذاکره نمی‌کند

وی افزود: توفیقات خوبی در صادرات نفت و میعانات گازی ایران رقم خورده است و اتفاق اقدام اخیر آمریکایی‌ها برای مصادره نفت ایران نیز ناشی از عدم توانایی در جلوگیری از فروش نفت ایران بوده است.

اوجی در پایان بیان کرد: وزارت نفت به هیچ وجه صادرات نفت و میعانات گازی را معطل مذاکره نخواهد کرد و ما راهکارهای خودمان را پیش می‌گیریم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.