اولین موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی پلاک ملی +عکس

0

اولین موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی پلاک ملی با نام Quadro محصولی از شرکت سوییسی Qooder است که از سوی کویر موتور به بازار عرضه خواهد شد. با قیمت و مشخصات این اسکوتر چهار چرخ آشنا شوید.

Quadro نه تنها اولین موتورسیکلت ۴۰۰ پلاک ملی کشور است، بلکه اولین و تنها اسکوتر چهار چرخ دنیا هم هست.

قیمت Quadro اولین موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی پلاک ملی

قیمت Quadro اولین موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی پلاک ملی

Quadro در دسته موتورسیکلت‌های سبک اسکوتر طبقه‌بندی شده‌است و کویر موتور قیمت ۷۹۰ میلیون تومانی را برای آن در نظر گرفته‌است.

این اسکوتر لوکس و گران‌قیمت که قیمت‌اش در اروپا از ۱۰ هزار و ۵۰۰ یورو آغاز می‌شود، به پیشرانه‌ای با حجم دقیق ۳۹۸ سی سی مجهز شده‌است.

پیشرانه Quadro می‌تواند ۳۲ اسب بخار قدرت و ۳۸ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند که ترکیب آن با یک گیربکس CVT این اسکوتر را به سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

قابلیت Tilting در اولین موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی پلاک ملی

قیمت Quadro اولین موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی پلاک ملی

اما نکته مهم درباره این اسکوتره قابلیت Tilting یا کج شوندگی سیستم تعلیق آن است.

به‌طوری‌که سیتم تعلیق در قسمت جلو در چهار وجه قابلیت کج شدن دارد و یک مسدود کننده الکتروهیدرولیکی باعث می‌شود تا چرخ‌های جلوی این اسکوتر در سرعت‌های زیر ۱۰ کیلومتر بر ساعت در حالت عمودی قفل شوند و در نتیجه شما هرگز تلاشی برای حفظ تعادل آن نخواهید کرد.

علاوه‌براین سیستم تعلیق این اسکوتر در قسمت جلو و عقب قابلیت کش آمدن در حالت عمودی را هم دارد تا همیشه به زمین چسبیده‌باشد و  توانایی آفرودی را هم برایش فراهم کند.

به‌هر حال این اسکوتر در خارج از کشور هم وسیله‌ای لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود و خریداران آن باید عاشق اسکوتر باشند تا حاضر شوند پول یک رنو ساندرو ۲۰۲۲ را برای یک Quadro هزینه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.