آغاز فروش پیکاپ مکث کلوت توسط ماموت خودرو + قیمت

0

مکث کلوت جدیدترین محصول زیرشاخه آسیایی ماموت خودرو که اوایل آبان ماه گذشته رسما معرفی شده بود، طی روزهای آینده وارد بازار خواهد شد.

بر اساس اخبار موثقی که به دست خبرنگار car.ir رسیده است، مکث موتور خود را برای آغاز اولین دور فروش پیکاپ مکس کلوت طی روزهای آینده آماده کرده است، بر اساس این اخبار پیکاپ مکث کلوت اوایل هفته آینده با قیمتی کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت تحویل فوری عرضه خواهد شد.

 

مکث کلوت نخستین پیکاپ گروه ماموت است که از پیشرانه ۲۴۰۰ سی‌سی مجهز به توربوشارژ ساخت میتسوبیشی به همراه یک گیربکس دنده ای و دیفرانسییل ۳ حالته بهره می‌برد، کلوت با توجه به شاسی مستقل و دنده کمکی و قفل دیفرانسیل عقب، یکی از انتخاب های مناسب دوستداران طبیعت گردی و آفرود محسوب می شود.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

از مهمترین امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، صندلی های چرمی، سیستم استارت و ورود بدون کلید، کروز کنترل، آیینه های جانبی برقی با گرمکن، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل باد تایرها، سیستم کنترل کشش و تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد. ویژگی جالب توجه دیگر وانت کلوت نیز، توانایی حمل بار تا ۱ تن است که برای یک خودروی پیکاپ در این کلاس، نکته مثبتی محسوب می شود.

https://car.last-cdn.com/uploads/files/2021/11/25/3F06RZceDudXevwh8B3avzUGr87Igh9lIbZSCy85.jpeg

علاقه مندان به این خودرو می توانند به عاملیت های فروش گروه ماموت که پیش از این عرضه خودروهای فولکس واگن را بر عهده داشتند مراجعه کنند، همچنین برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید ویدیو معرفی اولیه و تجربه رانندگی با پیکاپ کلوت را نیز مشاهده کنید.

منبع car.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.