فروش فوری دیگنیتی با قیمت قطعی توسط بهمن موتور + جدول اردیبهشت ۱۴۰۰

0

بهمن موتور ویژه اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه و صرفا به صورت اینترنتی، شرایط فروش خودروی جدید دیگنیتی پرایم را با قیمت قطعی آغاز کرده و مشتریان فقط تا ساعت ۱۶ امروز فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و در هفته سوم تیرماه ۱۴۰۰ دریافت کنند.

در این طرح فروش خودروی دیگنیتی پرایم از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۶، با قیمت قطعی ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و در رنگ های مختلف سفید، مشکی، آبی، سربی، قرمز و خاکستری، به همراه دو رنگ تریم مشکی و مارون ثبت نام خواهد شد و پس از ثبت نام، مشتریان می توانند ماشین خود را در هفته سوم تیرماه ۱۴۰۰ دریافت کنند.

معرفی شاسی بلند محصولات جدید گروه بهمن اخبار گروه بهمن قیمت دیگنیتی مشخصات دیگنیتی مجله خودرو تازه های خودرو در ایران قیمت دانگ فنگ IX5

قیمت (ریال) رنگ خارجی رنگ داخلی موعد تحویل
۷,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰ سفید، مشکی، آبی، سربی، قرمز و خاکستری مشکی و مارون هفته سوم تیرماه ۱۴۰۰

در ادامه بد نیست بدانید که خودروی دیگنیتی طول کلی ۴۶۸۵ میلی متر، عرض ۱۸۶۵ میلی متر، ارتفاع ۱۶۴۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا ۱۵۷۰ کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر به خدمت گرفته شده است. ابعاد این خودرو بزرگ تر از چری تیگو ۷ به عنوان رقیب پیش بینی شده است که می تواند فضای کابین بیشتری در اختیار سرنشینان قرار دهد.

برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از ۱.۵ تنی، پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که به لطف استفاده از توربوشارژر می تواند خروجی قدرت ۱۴۸ اسب بخاری در محدوده ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و خروجی گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری در محدوده ۱۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.

باتوجه به جعبه دنده اتوماتیک CVT نصب شده بر روی این خودرو، پیشرانه توربوشارژر دیگنیتی می تواند مصرف سوخت ۱۰.۴ لیتری در شهر، مصرف سوخت ۵.۴ لیتری خارج از شهر و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت ۷.۵ لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.