دلایل ریست ECU خودرو چیست؟

0

دلایل ریست ECU

زمانی که هر کدام از سنسورهای خودرو دچار مشکل شود اطلاعات نادرست به ECU مربوطه ارسال می شود و در نتیجه عملکرد خودرو دچار مشکل میشود و بعد از مدتی اطلاعات و پارامترهای اشتباه در حافظه ECU باقی میماند و مطابق با اطلاعاتی که سنسور اشتباه ارسال می کند شرایط را تنظیم می کند. اما وقتی سنسور را عوض و یک سنسور سالم جایگزین شود هنوز در حافظه ی ECU اطلاعات اشتباه ثبت شده است و خودرو تا مدتی بد کار می کند.

پژو 206 غرب استیل بالا ماندن دور موتور 206 غرب استیل تعمیرات تخصصی پژو 206 آموزش تعمیر کامپیوتر آموزش تعمیر ecu تعمیر ایسیو ساژم آدرس تعمیرگاه های تهران آموزش برق خودرو آموزش تعمیر خودرو آموزش عیب یابی خودرو اطلاعیه فنی ایران خودرو ریست کردن ecu 206

بنابراین بعد از تعویض بعضی از سنسورها، چون هنوز برخی از اطلاعات و پارامترهای اشتباه در حافظه ی ECU باقی می ماند نیاز است که ECU را ریست کنید تا اطلاعات به حالت اولیه (تنظیم کارخانه ای) برگردد و خودرو به درستی کار کند.

یکی دیگراز دلایل ریست ECU پاک کردن کدهای خطایی است که حتی پس از رفع ایراد خودرو از حافظه ی ECU پاک نمیشود . گزینه ی ریست کمک میکند تا کدهای خطا از حافظه کنترل یونیت خودرو پاک شود.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.