علت کوبش جک J5 اتوماتیک در هنگام تعویض دنده دو سه چیست؟

خودرو جک J5 اتوماتیک دارم و چندروزی است تعویض دنده از دو به سه یا بالعکس با کوبش همراه است و خودرو شتاب‌گیری ضعیفی دارد. علت چیست؟

0

زمانی که راننده به‌صورت متغیر پدال گاز را فشار می‌دهد ECU توان تشخیص درستی از نحوه گاز دادن خودرو نخواهد داشت و درنتیجه دنده‌ها به‌صورت صحیح تعویض نشده و با کوبش همراه است.

ابتدا باید گفت عیب‌یابی خودرو از راه دور صحیح نیست و برای این کار نیاز به‌بررسی کامل است. اما به‌صورت کلی عمده‌خرابی گیربکس‌های اتوماتیک به‌دلیل نگهداری و عملکرد نادرست راننده از خودرو است و از آنجا که شما بیان کردید در زمان تعویـــــض دنده خودرویتان کوبش و شتاب ضعیف‌تری دارد، بنــــابراین این مشکل دو علت دارد:

قیمت برلیانس h330 معایب برلیانس H330 مقایسه برلیانس H330 مشخصات برلیانس H330 معایب و مزایای جک j5 قیمت جک J5 اتوماتیک مشخصات جک j5 مقایسه خودرو مشاوره خرید خودرو مقایسه جک J5
1- زمانی که راننده به‌صورت متغیر پدال گاز را فشار می‌دهد ECU توان تشخیص درستی از نحوه گاز دادن خودرو نخواهد داشت و درنتیجه دنده‌ها به‌صورت صحیح تعویض نشده و با کوبش همراه است.
2- درصورت معیوب بودن شیرهای برقی یا فرار کردن روغن از کلاچ‌ها، تقــــــه یا کوبش در گیربکس به‌وجود می‌آید و لازم به‌ذکــــــر است در صورت کــــــم بـــودن میزان سطح روغن گیربکس نیز حالت کوبش ایجاد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.