معرفی بزرگترین بیل مکانیکی دنیا + عکس

0

بیل مکانیکی Bagger 288 که توسط شرکت آلمانی کروپ ساخته شده، بزرگترین وسیله‌نقلیه برروی زمین است. عمدتاً از این وسیله برای حفاری‌های عظیم معادن استفاده می‌شود.

بزرگترین وسیله نقلیه جهان بیل مکانیکی قیمت بیل مکانیکی بزرگترین ماشین دنیا مجله ماشین سنگین اخبار آلمان بیل مکانیکی زنجیری

Bagger 293  یک دستگاه حفاری چرخ سطلی غول‌پیکر است که در آلمان ساخته شد. این دستگاه برای جابجایی بیش از  ۲۴۰۷۰۰ مترمکعب خاک در یک روز تنها به ۵ نفر خدمه نیاز دارد. این دستگاه قادر است در یک روز سوراخی به قطر طول یک زمین فوتبال  و به عمق ۲۴ متر حفر کند.(به شکل دایره) با وزنی بیش از ۱۴۲۰۰ تن به‌هیچ‌عنوان وسیله سریعی نیست بیش از سه هفته طول کشید تا این دستگاه سفر ۱۳۰ کیلومتری از کارخانه تا معدن Garzweiler را طی کند آن‌هم با سرعتی کمتر از یک کیلومتر در ساعت.

Bagger 288
این وسیله برای حفاری از یک چرخ بزرگ به قطر ۲۱ متر استفاده می‌کند که روی آن مجموعه‌ای از سطل‌ها نصب‌شده‌اند که کار حفر زمین و انتقال خاک به نوار نقاله را انجام می‌دهد  و سرانجام نوار نقاله خاک‌ها را به پلی که بزرگ‌ترین وسیله زمینی دنیا است، برای انبار کردن منتقل می‌کند.۵ نمونه از این وسیله ساخته‌شده است که همه آن‌ها برای کار در معادن بزرگ استفاده می‌شوند. ارتفاع این  دستگاه ۹۶ متر و طول آن ۲۲۵ متر است. قیمت این دستگاه حدود ۱۰۰ میلیون دلار است.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.