تیپ بندی جدید دنا پلاس اعلام شد

0

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار فهرست قیمت محصولاتش برای آذر ماه ۱۳۹۷، تیپ بندی جدید دنا پلاس را نیز اعلام نمود. از این پس قرار است که این خودروی ملی در سه تیپ به بازار عرضه شود.

قیمت دنا پلاس مشخصات دنا پلاس مقایسه دنا پلاس با برلیانس مقایسه خودرو دنا بهتره یا اچ 30 کراس قیمت برلیانس h320 مشخصات برلیانس H320 مقایسه دنا پلاس با برلیانس H320 قیمت اچ 30 کراس مشخصات اچ 30 کراس

پیش از این دنا پلاس تنها در دو نسخه ی معمولی و توربو در بازار حضور داشت و از نظر امکانات رفاهی و ایمنتی تفاوتی با هم نداشت. تنها رینگ بزرگتر و متفاوت دنا پلاس توربو باعث می شد که پس از پیشرانه، تفاوت واضح دیگری میان نسخه ی عادی و توربو پدیدار شود.

اما حال گویا به خاطر مسائلی چون مشکلات تامین قطعه، ایران خودرو در با تغییر مباحث ایمنی، تیپ بندی جدیدی را در این خودرو ایجاد کرده است. دنا پلاس اولین خودروی ملی بود که با چهار کیسه ی هوا عرضه می شد. این خودرو علاوه بر کیسه ی هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه ی هوای جانبی نصب شده در صندلی های جلو را هم داشت.

در فهرست جدید قیمت محصولات ایران خودرو ذکر شده است که دنا پلاس معمولی، از این پس در دو نمونه ی دو ایربگ و ۴ ایربگ عرضه می شود. نمونه ی دو ایربگ کلاس ۷۰۳۰۶ نام دارد (تریم دو رنگ این مدل ۷۰۳۰۷ نام دارد) و نمونه ی کامل ۴ ایربگ با کد کلاسی ۷۰۳۰۱ ( تریم دو رنگ این مدل ۷۰۳۰۴ نام دارد) عرضه خواهد شد.

دنا پلاس توربو نیز همچنان با ۴ کیسه ی هوابه بازار عرضه خواهد شد و این نسخه ی قویتر با کاستی روبه رو نشده است. اما نکته جالب این است که نسخه ی دو ایربگ و ۴ ایربگ دنا پلاس معمولی تنها ۱۱۲ هزار تومان با هم اختلاف قیمت دارند. این در حالی است که اگر یک مشتری به خاطر تصادف بخواهد کیسه های هوای جانبی جدید را جایگزین کیسه های باز شده کند، باید هزینه ی چندین برابری را متحمل شود.

اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.