بررسی موتورسیکلت TVS آپاچی + عکس و مشخصات فنی

0

موتورسیکلت TVS آپاچی

بررسی آپاچی 180 و 160 RTR

موتوری هندی که با قابلیت بالا و قیمت مناسبش نظر خیلی ها را به خودش جلب کرده است.

موتورسیکلت TVS آپاچی از سال ۲۰۰۶ تا به الان توسط کمپانی TVS Motors ساخته میشود. کمپانی TVS Motors سه کارخانه برتر گروه موتورسیکلت و دوچرخ ها در هند و یکی از ده کارخانه برتر در جهان است با درامد سالانه بیش از ۱.۶ billion دلار آمریکا (۲۰۱۴-۱۵). همچنین این کمپانی دومین کمپانی بزرگ صادر کننده در هند است که به بیش از ۶۰ کشور جهان کالا صادر میکند.

آپاچی TVS در سه مدل مختلف: آپاچی ٬RTR 160 Hyper edge آپاچی RTR 180 و آپاچی RTR 180 ABS موجود می باشد. RTR مخفف عملکرد مسابقه ای دریچه گاز یا “Racing Throttle Response” است.

بررسی آپاچی 180 و 160 RTR

قدرت موتور این موتورسیکلت از ۱۷۷.۴cc هوا خنک٬ چهار زمانه تک سیلندر تامین میشود که استارت کاربرات این موتورسیکلت به صورت الکتریکی یا به عبارتی کیک استارت است. جعبه دنده آپاچی ۵ سرعته است و ترمز جلو و عقب هر دو دیسکی و به ترتیب ۲۷۰ و ۲۲۰ میلیمتر هستند. باک آن ۱۶ لیتر بنزین را در خود جای میدهد که حجم مناسبی نسبت به رقبایش دارد٬ مصرف آن ۱.۵ l/100km برای جاده و ۲.۰۸ l/100km در شهر است.

 

از آنجایی که این موتور برای فرمان دهی خوب طراحی شده است٬ کیفیت سواری خشک و سفت دارد. از لحاظ قدرت٬ بهترین آپاچی مدل ٬RTR 180 ABS موتور کاربراتور ۱۸۰cc دارد و از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۲.۰۷ ثانیه طی میکند و بالاترین سرعت آپاچی به ۱۲۴km/h می رسد.

و لازم به ذکر است که بگوییم این موتور زیبا و قدرتمند در سال ۲۰۰۸ از کمپانی بیزنس استاندارد موتورینگ جوایزی دریافت کرده و به عنوان بهترین موتور سال شناخته شده است.

بررسی آپاچی 180 و 160 RTR

موتوریها به زودی تست این موتورسیکلت را در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهد٬ بنابراین برای اطلاعات بیشتر از این موتورسیکلت همراه ما باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.