با چندتا از معایب هیوندا کوپه آشنا شوید

6

با چندتا از معایب هیوندا کوپه آشنا شوید

خودروهایی که توسط بزرگترین غول های خودروسازی در دنیا ساخته می شوند هم می توانند عیب و ایراداتی داشته باشند و این معایب می تواند در خرید این خودرو تاثیر بگذارد. شرکت هیوندا یکی از بزرگترین خودروسازهای آسیایی است که از همان زمان که وارد عرصه خودروسازی در جهان شده و محصولات خود را وارد بازارها کرده است توانسته مورد توجه بسیاری از علاقه مندان باشد و امروزه سهم بسیار خوبی در بازارهای امریکا و جهان دارد.هیوندا جنسیس  یکی از خودروهای  اسپرت هیوندا است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از جوانانی شده که همیشه به دنبال خرید خودروی اسپرت بوده اند. در این مطلب قصد داریم با شما درباره  معایب هیوندا کوپه صحبت کنیم.

معرفی

هیوندا جنسیس کوپه را برای اولین بار به عنوان نخستین خودروی کوپه خود در سال 2008 وارد بازارها کرد. نسخه ای لوکس از جنسیس سدان که توانست توجه های زیادی را به خود جلب کند.

نمونه موجود این خودرو در ایران دارای موتوری 3.8 لیتری 6 سیلندر است که توانایی تولید 308 اسب بخار و همچنین شتاب 6 ثانیه در 100 کیلومتر را دارد. هر چند که چند سال بعد هیوندا نسخه جدید تری از این خود را روانه بازارها کرد اما بازهم این خودرو به عقیده برخی از کارشناسان دچار معایبی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مناسب نبودن برای خانواده

با نگاهی سطحی به درون این خودرو می توانید به این نتیجه برسید که هیوندا کوپه خیلی نمی تواند  خودرویی خانوادگی محسوب شود. هیوندا کوپه بیشتر یک خودروی اسپرت برای جوانان محسوب می شود. در عقب جنسیس کوپه فضای کمی را برای سرنشینان و افرادی که قد بلندی دارند خواهیم دید. اگه به کاتالوگ این خودرو مراجعه کنید اندازه قسمت عقب این خودرو را خواهید که چقدر است طول این خودرو برای فضای صندلی های عقب یک متر و 70 و عرض آن نیز 1 متر و سی می باشد. این خودرو برای برای خانواده های شلوغ طراحی نشده است و اگر قصد این کار را دارید به احتمال زیاد پول خود را بیهوده برای این خودرو صرف کرده اید.

نگهداری  وتوجه به قطعات و سرویس ها

یکی از موارد بسیار مهمی که در این خودرو اهمیت دارد نگهداری مناسب جنسیس کوپه است اگر بتوانید که لوازم هیوندا کوپه خودرو را به خوبی از آن مراقب کرده و به سرویس های دوره ای ماندن تعویض روغن ها و موارد دیگر و چک کردن خودرو توجه کنید، از هزینه های بسیاری میتوانید جلوگیری کنید.

کند بودن دنده اتوماتیک

اتومات بودن یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این خودروها دارند و همین موجب شده است بسیاری از افراد به دنبال خرید خودروهایی با دنده اتوماتیک بروند اتوماتیک  بودن دنده خودروهای مزایای بسیار متفاوتی دارد که البته قصد نداریم در این مطلب به آن اشاره کنیم. نکته ای که در مورد هیوندا کوپه وجود دارد نیز این است بسیاری از دارندگان این خودروها گزارش مشکل و کندی را در عملکرد دنده اتواتیک این خودرو گزارش داده اند.

ضعف در سیستم صوتی

همانطور که در ابتدای این مطلب به آن اشاره کردیم هیوندا کوپه یکی از خودرهایی است که قشر جوان علاقه زیادی به آن دارند و از آنجایی که سیستم صوتی یکی از مهم ترین فاکتورها برای جوانانی است که به خودروهای اسپرت اهمیت می دهند ضعیف بودن این سیستم را می توان جزو معایب  هیوندا کوپه برشمرد.

اپشن های کم

هر چند که هیوندا کوپه را میتوان یک خودری امروزی دانست اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که این خودرو در نهایت یک خودروی قدیمی است و برخی از آپشن های خودروهاب امروزی را در خود ندارد که همین هم می تواند جزو معایب هیوندا کوپه باشد.

ضعف در سیستم  ترمز

این موضوع  بسیار می تواند عجیب باشد که خودروهایی که در کارخانه های هیوندا موتورز تولید می شونداز لحاظ سیستم ترمز دچار ضعف باشند اما این نکته را باید در نظر گرفت هیوندا کوپه از نظر کارشناسان و خودروسواران و مالکان دچار ضعف در سیستم ترمز است ایرادی که کم نیست و می تواند مشکلات زیادی را برای  مالکان ایجاد کند.

مصرف سوخت بالا

مصرف سوخت در ایران یکی از مهم ترین عوامل و معیارها برای خرید و یا نخریدن خودرواست از آنجایی که افراد قرار است مبلغ زیادی را برای یک خودرو خارجی بپردازند انتظار این را دارند که حداقل مصرف مناسبی برای آنها داشته باشد و هزینه زیادی را برای بنزین نپردازند.

گران بودن خودرو

یکی دیگر از این معایب درباره هیوندا کوپه است که باید مبلغ زیادی را برای خرید خودرو بپردازید اما قبل از همه این ها باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ایا اصلا صرف چنین هزینه ای برای خودرو درست است و ارزش خرید را دارد یا خیر ، با توجه به تمامی مواردی که گفته شد و ضعف هایی که کارشناسان دریاره این خودرو بررسی و شمرده اند و همینطور قدیمی بودن این خودرو خیلی نمی توان ارزش بالایی را برای آن در نظر گرفت.

جمع بندی

اگر بخواهیم که  درباره این خودرو جع بندی نهایی را دشته باشیم باید گفت که خودروهای مختلفی هستند که در بازار امروز وجود دارند که از امکانات و آپشن های مختلفی نیز برخوردار هستند اگر که علاقه دارید که به دنبال خودروهای کمپانی هیوندا بروید باید این نکته را در نظر داشته باشید که باید به خوبی به سرویس دوره ای خودروهای خود توجه داشته باشید در مورد خرید لوازم یدکی هیوندا این نکته می تواند برای صاحبان آنها مورد مهمی باشد و توصیه ما این است که این لوازم و قطعات را با بهترین کیفیت و به  صورت اورجینال تهیه کنید.

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
6 نظرات
  1. مریم امیرجلالی می گوید

    بسیار عالی خیلی خوبه که معایب رو هم در دسترس مخاطبین قرار میدید تا با آگهی کامل خرید کنن

  2. محمدرضا می گوید

    اطلاعات مفیدی بودش. فقط یه سوال داشتم قطعات یدکی هیوندا رو از کجا بخریم به صرفه تره؟ چون با توجه به گرونی های اخیر خیلی قیمتا بالا رفته

  3. Mahsa می گوید

    جالب بود

  4. Baran می گوید

    سلام وقت بخیر، مطلب مفیدی بود

  5. مصطفی می گوید

    خیلی ممنون از این اطلاعات خوب

  6. نگهدار تیموری می گوید

    مهندس میخواستیم باهاش ودکا جا به جا کنیم مسافت طولانی بود بنزینش زود تموم شد.
    ولی شوتی که اون دفعه که بردیم تو راه نموندیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.