جدول میزان رضایت مشتریان ایرانی از کیفیت خودروهای سواری / شهریور ۹۶
جدول میزان رضایت مشتریان ایرانی از کیفیت خودروهای سواری منتشر شد ،میزان رضایتمندی از خودروها در سال ۹۶ ،میزان رضایتمندی از خودرو رانا ،رضایت مشتریان از دنا ،میزان رضایت مردم از تیبا ،میزان رضایت از رانا ،میزان رضایت مردم از خودرو دنا
نتایج تحقیق اندازهگیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شش دسته قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون، ۲۵ تا ۵۰ میلیون، ۵۰ تا ۷۵ میلیون، ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون ، ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون و بالاتر از ۱۲۵ میلیون تومان اعلام شد. مطابق ارزیابیها به ترتیب دستههای قیمتی خودروهای تیبا، پارس تندر، چانگان cs35 (اتومات)، کیا پیکانتو، هیوندا ولستر، بی ام و ۷۳۰ بالاترین میزان رضایت مشتریان را کسب کردهاند.
در این تحقیق با ۲۷۵۸۹ نفر از خریداران ۱۱۴ خودروی سورای که از ۱۶ شرکت عرضه کننده خودرو در سال ۹۵ خودرو خریداری کرده بودند مصاحبههایی انجام شده است که نتایج نشان میدهد رضایتمندی مشتریان سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴ از رشد ۲۳ امتیازی برخودار بوده است.
نتایج رضایت مشتریان در سال ۱۳۹۵ نشان می دهد هرچند تنها ۱۸ مدل خودرو از ۱۱۵ خودروی مورد ارزیابی به هدف تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیدهاند ولی در سه دسته قیمتی کمتر از ۷۵ میلیون شاهد بهبود نسبی رضایت مشتریان گردیده است به طوری که در بیش از ۷۵ %محصوالت در این سه دسته شاهد افزایش رضایت نسبت به سال ۱۳۹۴ بودهایم.
جدول شماره ۱:
جدول شماره ۲:
جدول شماره ۳:
جدول شماره ۴:
جدول شماره ۵ – الف:
جدول شماره ۵ – ب: