زن و شوهر مسافرکش نما دستگیر شدند

0

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و شوهری که تحت پوشش مسافر کشی، زورگیری می‌کردند، خبر داد.

 سارقان حرفه ای  آمار سرقت خودرو  اخبار جدید سرقت خودرو  سرقت خودرو  سارق زن  دستگیری سارقان خودرو  اخبار تهران  اخبار حوادث

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر اظهار کرد: مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد در میدان “شوش” سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه “امام علی” مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده اند.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی تحقیقات محلی و جغرافیای محل جرم، مالک خودرو شناسایی و با تحقیقات محلی مشخص شد سارقان زن و شوهر هستند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با اخذ دستور قضائی، در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در تحقیقات اولیه به سرقت و مصدومیت شاکی معترف شدند.

وی به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان اشاره کرد و گفت: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تکمیلی هر ۲ با صدور قرار قضائی روانه زندان شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.