ثبت نام ایران خودرو طرح جوانی جمعیت (آبان 1401)

0

دومین مرحله فروش ایران خودرو برای مادران در آبان‌ماه 1401 اعلام شد. طبق اعلام ایران خودرو، ثبت نام خودرو مادران، از روز پنجشنبه 19 آبان‌ماه شروع شده و به مدت 4 روز نیز ادامه خواهد داشت و نهایتا در پایان روز یکشنبه 22 آبان‌ماه نیز به اتمام می‌رسد.

samand ef7 قیمت سمند سورن پلاس مشخصات سمند سورن پلاس صدای موتور سمند سورن توربو معایب و مزایای سمند سورن قیمت رانا پلاس مشخصات رانا پلاس معایب و مزایای رانا پلاس مقایسه خودرو تازه های خودرو در ایران محصولات جدید ایران خودرو بهترین خودرو ایرانی مشخصات موتور رانا پلاس

البته علاوه بر طرح «جوانی جمعیت»، متقاضیان می‌توانند در طرح فروش برای «مشتریان عادی» و همچنین در طرح فروش برای «مالکان خودرو فرسوده» نیز شرکت نمایند که جزییات هرکدام از آنها، در لینک‌های زیر و به طور مفصل، توضیح داده‌ایم:

فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران در مرحله 8

در هشتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران (بخشنامه 4505)، متقاضیان امکان ثبت نام برای خودروهای سورن پلاس و پارس XU7P سفارشی را دارند. قیمت این خودروها قطعی بوده و موعد تحویل آنها نیز حداکثر 90 روزه است:

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران در نیمه دوم آبان 1401

پیش فروش ایران خودرو برای مادران در مرحله 8

برای هشتمین پیش فروش ایران خودرو برای مادران (بخشنامه 4508)، پنج محصول در نظر گرفته شده که قیمت همگی آنها نامشخص بوده و در زمان تحویل خودرو، به خریداران اعلام می‌گردد. موعد تحویل این خودروها نیز برای آبان 1402 است:

طرح پیش فروش ایران خودرو برای مادران ویژه نیمه دوم آبان 1401

جزییات کامل ثبت نام ایران خودرو برای مادران، شامل طرح فروش فوق العاده خودرو (مرحله 8) و همچنین طرح پیش فروش خودرو (مرحله 8) را از لینک زیر دریافت کنید:

»» دانلود شرایط فروش ایران خودرو برای مادران (PDF) ««

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.