هر آنچه که باید از روغن بهران سمند 85w90 بدانید!

0

روغن بهران سمند 85w90

شرکت بهران سمند در سال 1341 تاسیس شد و در حوزه تولید و تصفیه روغن شروع به فعالیت نمود. این شرکت چندین بار موفق به دریافت عنوان واحد نمونه تولیدی و صادراتی گردید. در سال 1378 نیز شرکت مهران گواهی نامه استاندارد ISO 9002 را  از سازمان بین المللی SGS Yarsley دریافت نمود. بهران تا امروز توانسته محصولات با کیفیت و بی نظیری را تولید و روانه بازار نماید.  یکی از محصولات ویژه این شرکت روغن 85w90  می باشد که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است و با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می گردد.

این محصول یکی از بهترین و کارامد ترین روغن های موجود در بازار می باشد که با هدف روانکاری در جعبه دنده های خودرو ها و سایر وسایل نقلیه به کار برده می شود. روغن بهران سمند 85w90  بسیار مرغوب می باشد و قدرت تحمل بالایی دارد. این محصول شرکت بهران سمند در انواع سینتتیک و معدنی تولید می گردد. نکته مهم دیگر این است که این روغن از جانب شرکت MAN آلمان تایید گشته است.

از دیگر محصولات شرکت بهران سمند می توان به بهران سمند 75w، بهران سمند 75w80، بهران سمند 75w90، بهران سمند80w90 و بهران سمند 85w140 اشاره نمود.

معرفی بهران سمند 85w90

این روغن ها کارایی بالایی دارند و از روغن های پایه و سیستم افزودنی به روز و پیشرفته تولید می شوند. روغن بهران سمند 85w90 برای چرخ دنده ها و مکانیسیم های هیپوئید با فشار بالا تولید می گردد. در واقع این روغن با هدف روانکاری جعبه دنده دستی و همچنین دیفرانسیل انواع خودرو ها تولید می شود. همچنین می توان گفت این محصول دارای ترکیبات و فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژه می باشد که موجب ایجاد مزیت های متعدد در این محصول گشته است.

 

بررسی ویژگی های بهران سمند 85w90

در مورد مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به محافظت در مقابل زنگ زدگی، میزان بسیار کم نشتی، پایداری حرارتی بسیار بالا، روغن کاری مناسب، کاهش میزان سایش و مقاومت قابل قبول در برابر اکسیداسیون دمای بالا اشاره نمود. نکته مهم دیگر این است که بهران سمند85w90  همانند بهران سمند 85W140 دارای درجات گرانروی متفاوت می باشد.

بررسی ویژگی های بهران سمند 85w90

مزیت مهم دیگر این محصول  خواص ضد انعظاف پذیری  می باشد. همچنین این روغن متناسب با مهر و موم های معمول وسایل نقلیه تهیه می شود. نکته مهم دیگر کاهش قابل توجه هزینه نگهداری تجهیزات و افزایش ماندگاری آن ها  و همچنین سازگاری مناسب با آب بند ها می باشد.

به طور کلی این روغن می تواند تاثیر مثبت زیادی بر روی جعبه دنده داشته باشد و عملکرد آن را بهبود بخشد و توانایی حمل بار را افزایش دهد. پایداری حرارتی قابل قبول در دمای متفاوت از جمله مزیت های مهم این روغن ها می باشد.

بررسی کاربرد های 85w90

این روغن برای روانکاری جعبه دنده در انواع خودرو های بنزینی و دیزلی به کار برده می شود.  روغن بهران سمند 85w90 به خصوص در هنگامی که سرویس APl GL-5  نیاز باشد، عملکرد بالایی دارد. این روغن ها همچنین در حوزه هایی مانند ساخت ساز، معدن و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این روغن در محور های سنگین نیز کاربرد دارد. روغن 85w90 برای انواع وسایل نقلیه به کار برده می شود و این یکی از نقاط قوت این محصول است. این محصول همچنین برای خودرو های سنگین که در شرایطی مانند سرعت زیاد یا گشتاور سریع کار می کنند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بهران سمند 85w90

شما می توانید برای استعلام قیمت روغن بهران سمند 85w90 و سایر محصولات مورد نیاز خود با کارشناسان شرکت روغن سیتی تماس بگیرید. همچنین شما می توانید از مشاوره کارشناسان و متخصصان شرکت روغن سیتی در مورد روغن 85w90  استفاده نمایید.

این روغن ها اغلب در در دو حجم 1 و 4 لیتری و در ظروف فلزی یا پلاستیکی در بازار عرضه می شوند و قیمت آن ها نیز بر مبنای حجم و ملاک های دیگر متفاوت می باشد.

 

شما می توانید برای خرید انواع روغن های موتوری، صنعتی،  روغن دنده خودرویی و صنعتی، و انواع گریس و ضد یخ به سایت شرکت روغن سیتی مراجعه نمایید و از خدمات گسترده این سایت استفاده کنید. همچنین شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب خریداری نمایید. این شرکت اقدام به عرضه محصولات برترین برند های ایرانی مانند شرکت های نفت بهران و نفت پارس و همچنین برترین برند های خارجی مانند فوکس، شل و توتال می نماید تا مشتریان از کیفیت محصولاتی که خریداری می نمایند نهایت اطمینان را داشته باشند.

این شرکت همچنین برای تامین و فروش  محصولات خود همانند گریس پارس با کارخانجات و صنایع بزرگ کشور مانند شرکت های عمرانی، صنایع فولادی، ساختمانی و راهسازی همکاری نیز می نماید.

سایت: roghancity.com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.