وقتی چراغ ایربگ SRS روشن می ماند چه باید کرد

0

اگر چراغ SRS (سیستم مهار تکمیلی) در خودروی شما روشن بماند، کامپیوتر داخلی خودرو شما مشکلی در کیسه های هوا احساس می کند و آنها را غیرفعال کرده است. در حالی که ایربگ های شما به طور تصادفی باز نمی شوند، ممکن است در صورت تصادف نیز باز نشوند، بنابراین مراجعه به یک مکانیک با تجربه برای یافتن و رفع مشکل مهم است.

هنگام روشن کردن احتراق در ماشین شما، چراغ SRS به مدت 6-7 ثانیه روشن می شود، سپس اگر ماشین مشکلی احساس نکرد خاموش می شود. اگر چراغ SRS روشن بماند یا شروع به چشمک زدن کند، ممکن است با خود کیسه‌های هوا مشکل داشته باشید، سیم شل شده، سگک کمربند ایمنی معیوب یا مشکلی در واحد کنترل موتور (ECU) که ​​باعث هشدار کیسه هوا شده است. نور برای روشن ماندن در My Auto Solutions را ارائه می‌کنند بازنشانی، برداشتن و نصب ماژول کیسه هوا تا شما را با خیال راحت به جاده بازگردانند.

وقتی چراغ SRS روشن می ماند چه باید کرد

اولین قدم این است که ماشین خود را نزد مکانیک ببرید تا مشکل را پیدا کند. تکنسین‌های خودرو می‌توانند سنسور کیسه هوا را در خودروی شما تنظیم کنند تا تشخیص دهند که آیا مشکلی با ECU یا ماژول کیسه هوا دارید یا خیر. اگر چراغ SRS شما به دلیل مشکل در خود کیسه‌های هوا روشن بماند، یک تکنسین با تجربه سیستم کامپیوتری ماشین شما را اسکن می‌کند تا مشکل دقیق را پیدا کند و قطعات شکسته یا خراب را تعمیر کند.

تعمیر ایربگ پراید روشن شدن ایربگ پراید یونیت ایربگ پراید باز کردن ایربگ پراید تعمیرات تخصصی پراید باز کردن قربیلک فرمان پراید قفل شدن قربیلک فرمان

تعمیر SRS در My Auto Solutions

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.