حضور دوباره خودروهای جیلی در بازار ایران

0

برای چندین سال خودروهای جیلی جزو پرفروش‌ترین محصولات چینی بازار ایران بودند؛ اما مدتی است خبری از محصولات این برند نیست. با این حال آخرین اخبار نشان می‌دهند در آینده‌ای نزدیک واردات خودروهای جیلی به ایران دوباره آغاز خواهد شد.

شرکت جیلی یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چینی است که مدتی در بازار ایران حضور داشت. این غول دنیای خودروسازی در شرکت‌های بزرگی مانند وولو و لوتوس سهام‌دار است و در میان خودروسازان چینی، یکی از باکیفیت‌ترین‌ها است. محصولات جیلی در ایران فروش خوبی داشتند و توانستند بخشی از بازار خودروهای خارجی ایران را به‌دست آوردند. حالا آخرین اطلاعات نشان می‌دهند محصولات جیلی به‌زودی دوباره در خیابان‌های ایران جولان خواهند داد.

جیلی می‌خواهد دوباره وارد بازار ایران شود. با ساده‌تر شدن روند واردات خودرو در ماه‌های اخیر، احتمالا جیلی بتواند با دست‌پرتری وارد بازار ایران شود.

جیلی برای بازگشت به بازار ایران، سراغ یکی از شرکت‌هایی رفته که پیش‌تر هم با آن همکاری کرده بود. برنامه این شرکت وارد کردن خودروهای بالارده و در عین حال خوش قیمت جیلی به بازار کشورمان است. اگر همه چیز خوب پیش برود، احتمالا در هفته‌های آینده اولین سفارش‌ها ثبت شوند و تا پایان سال جاری، شاهد ورود محموله‌های جیلی به کشورمان باشیم.

باید چه انتظاری از خودروهای وارداتی جیلی داشته باشیم؟

با این که محصولات چینی موجود در بازار ایران کیفیت قابل قبولی دارند و از نظر آپشن‌ها، می‌توانند از بهترین خودروهای ساخت داخل هم بهتر عمل کنند؛ اما بزرگ‌ترین مشکل بیشتر خودروهای چینی فعلی بازار، کیفیت ساخت متوسط،‌ استفاده از موتورهای ضعیف و ایرادهای موجود در طراحی است. با این حال جیلی یکی از قدرتمندترین شرکت‌های چینی سازنده خودرو است و در بازارهای مهمی همچون اروپا، حضور قدرتمندی دارد و می‌تواند یکی از بهترین وارداتی‌های سال‌های اخیر باشد.

محصولات جیلی از نظر طراحی، یک سر و گردن از رقبای چینی خود بالاتر هستند و می‌توانند در میان چینی‌های کسل‌کننده بازار ایران، بیشتر به چشم بیایند!

شرکت خودروسازی جیلی، یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان خودرو در چین است. این شرکت در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده و طی سال‌های گذشته، به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای خودرو در چین شناخته می‌شود. جیلی، امروزه با تولید خودروهای متنوع و باکیفیت، توانسته مشتریان زیادی پیدا کند و حتی با شرکت‌های باسابقه‌ای مانند استون مارتین همکاری کند.

یکی از تفاوت‌های جیلی با رقبای چینی‌اش، محصولات باکیفیتش است. این شرکت به‌عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت خودروسازی چین، تلاش می‌کند تا با رعایت استانداردهای جهانی، خودروهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مصرف‌کنندگان تولید کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب که جزو شاخصه‌های اصلی محصولات جیلی هستند می‌توانند ارزش خودروهای این برند را در کشورمان بالاتر ببرد.

از خودروهای برجسته شرکت جیلی می‌توان به مدل‌های امرگرند و اس یو وی‌های متنوع اشاره کرد که امکاناتی جذاب و موتورهایی قدرتمند دارند. در کنار تمام این تعریف‌ها،  با توجه به سابقه حضور جیلی در بازار ایران، احتمالا پس از ورود محصولات این برند، تعمیرکاران مشکلی برای حل مشکلات خودروهای این برند نداشته باشند و شاهد خدمات پس از فروش خوبی باشیم.

نظر شما درباره کیفیت‌های خودروهای جیلی چیست؟ اگر بخواهید یک خودروی چینی بخرید، سراغ محصولات این برند می‌روید؟

گجت نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.