معرفی بایک X55 دیار خودرو + عکس و مشخصات

0

محصول جدید دیار خودرو برای 1402

شرکت خودروسازی دیار، پس از معرفی برند جدید تیگارد موتور در سال 1400، نشان داد که می‌خواهد همکاری‌اش را با شرکت چینی BAIC از سر بگیرد. برهمین اساس، در اواخر فروردین‌ماه 1401، دیار خودرو دست به معرفی تیگارد X35 زد که محصول شرکت بیجینگ (Beijing)، از زیرمجموعه‌های بایک بود.

قیمت بایک X55 مشخصات بایک X55 جدیدترین خودروها در ایران جدیدترین خودرو چین در ایران جدیدترین خودروهای وارداتی اخبار دیار خودرو قیمت محصولات دیار خودرو فروش محصولات دیار خودر

سپس در پاییز 1401، دیار خودرو همزمان با معرفی پیکاپ L7 PLUS که البته محصول شرکت ZX AUTO است، محصول دیگری را از برند بایک و با نام بایک BJ40 در ایران رونمایی کرد و خبر داد که می‌خواهد تولیدانبوهش را در آینده‌ای نزدیک و در دو نسخه‌ مختلف، آغاز کند.

اما در اواسط زمستان 1401، سروصدای سومین محصول جدید بایک در کشورمان به گوش رسید؛ خودرویی که بازهم محصولی از برند بیجینگ بوده و تا پایان سال 1402 قرار است به تولید نهایی برسد. این محصول جدید، که هنوز نمی‌دانیم تحت برند TIGARD عرضه می‌شود یا اینکه قرار است لوگوی DIAR روی آن حک شود، کراس‌اور جمع و جوری با نام BEIJING X55 است که عرضه آن در بازار چین، از مدل 2022 آغاز شده.

مشخصات فنی بایک X55 دیار خودرو

خودرو بیجینگ X55 بر اساس نسل 2.0 پلتفرم BMFA این شرکت ساخته شده و از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد. خروجی پیشرانه به 174 اسب‌بخار قدرت و 305 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس دوکلاچه به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

بیجینگ X55 در مدت زمان 7.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. رقم اعلام شده برای مصرف سوخت، 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر است؛ اما می‌تواند از این عدد فراتر نیز برود. چهار حالت رانندگی اکو، کامفورت، اسپورت و اسمارت وجود دارد.

طراحی بیجینگ X55 آینده‌نگر است و دستگیره‌های در مخفی دارد. داخل خودرو، نمایشگرهای قابل‌توجهی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی CarbitLink و صفحه کیلومتر وجود دارند، که مستقل هستند. برای طراحی فرمان از جت الهام گرفته شده و نورپردازی محیطی، اثر سه‌بعدی دارد.

بیجینگ X55 به طور استاندارد 6 ایربگ دارد. علاوه بر آن، آخرین نسل ESP 9.3 در نظر گرفته شده است. بایک می‌گوید که X55 توانسته پنج ستاره ایمنی C-NCAP را کسب کند.

قیمت بایک X55 دیار خودرو

 قیمت بایک X55
 مشخصات بایک X55
 جدیدترین خودروها در ایران
 جدیدترین خودرو چین در ایران
 جدیدترین خودروهای وارداتی
 اخبار دیار خودرو
 قیمت محصولات دیار خودرو
 فروش محصولات دیار خودر

در بازار چین، قیمت بایک X55 دیار خودرو، از حدود 100 هزار یوآن آغاز شده و حداکثر به 154 هزار یوآن می‌رسد؛ به عبارت بهتر، قیمت این خودرو، عددی بین 14 تا 22 هزار دلار است.

در مقالات شرایط فروش تیگارد و همچنین شرایط فروش دیار خودرو، می‌توانید از آخرین اخبار شرکت تیگارد موتور مطلع شوید و جدیدترین طرح‌های فروش نقدی دیار خودرو و پیش فروش دیار خودرو را مشاهده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.